فعالیت شعب جنوب شرقی کرمان و سیستان و بلوچستان بیت‌الاحزان ارزیابی شد
کد خبر: 3763712
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

فعالیت شعب جنوب شرقی کرمان و سیستان و بلوچستان بیت‌الاحزان ارزیابی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی جلسه مشترک سه روزه توسط گروهی از دفتر مرکزی مؤسسه بیت‌الاحزان، فعالیت شعب جنوب شرقی کرمان و سیستان و بلوچستان این مرکز مردم‌نهاد قرآنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به بازدید‌های سه ماه از شعب مؤسسه در استان‌ها، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده، گروهی متشکل از مسئولان و مدیران دفتر مرکزی مؤسسه چون مدیر روابط عمومی، حجت‌الاسلام عشقی، معاونت بازرسی و اسماعیل شاهسونی، کارشناس کنترل اموال، روز گذشته، 21 آبان‌ماه، فعالیت‌های شعب شهرستان فهرج استان کرمان را ارزیابی کردند.
وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام امرالله ابراهیمی، امام جمعه شهرستان فهرج مسئول شعب بیت‌الاحزان در این شهرستان است، ادامه داد: این جلسه در دفتر امام شهرستان فهرج و با حضور مسئولان و مدیران شعب بیت‌الاحزان در شهرستان‌های فهرج، ریگان و نرماشیر استان کرمان بود که طی آن در خصوص برنامه‌ریزی برای جذب مخاطب برای پنجمین دوره طرح ملی رحله که در تابستان 98 برگزار می‌شود، بحث و تبادل نظر شد.
شهسوار اظهار کرد: بحث درباره راه‌اندازی شعب در شهرستان‌های اطراف جنوب کرمان و مطرح کردن آن درجلسه ائمه جمعه استان کرمان به منظور حمایت از جمله موارد مطروحه دراین جلسه بود.
وی ادامه داد: همچنین جلسه با مسئولان شعب شهرستان‌های دلگان و بزمان سیستان و بلوچستان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان برپا شد. در این دو شهرستان 19 شعبه از بیت‌الاحزان است که به دلیل مشکلات مالی و کم برخورداری این مناطق و همچنین مشکلات امنیتی زمینه کمی قرآن‌آموزان را در شعب این منطقه فراهم کرد.
مدیر روابط عمومی بیت‌الاحزان با اشاره به اینکه در این شهرستان نزدیک به 50 حافظ کل قرآن تربیت شده که از این تعداد 25 نفر در این شهرستان مشغول به تدریس هستند، اظهار کرد: طی این جلسه نیز حجت‌الاسلام عظیم بامری، امام جمعه دلگان بر روند افزایشی تربیت حافظان قرآن در این منطقه تأکید کرد.
شهسوار بیان کرد: جلسه‌ای نیز با حضور امام جمعه نودج استان کرمان، بخشدار و دیگر مسئولان این شهرستان و همچنین مسئولان شعب جنوب کرمان بیت‌الاحزان، فردا، 23 آبان‌ماه تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: شعب این مؤسسه در شهرستان‌های جنوب کرمان چون قنبر آباد، رودبار جنوب، زهکلوت، قلعه گنج، منوجان، عنبرآباد است و در برخی از روستاهای این منطقه نیز از سوی بیت‌الاحزان کلاس‌هایی در حال برپایی است.

انتهای پیام

captcha