دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس برگزار شد
کد خبر: 3763728
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
با حضور نمایندگان مجلس و حقوق‌دانان شورای نگهبان؛

دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس برگزار شد

گروه سیاسی ــ دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان مجلس و حقوقدانان شورای نگهبان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خانه ملت، دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور یکی از حقوقدانان شورای نگهبان و غلامرضا کاتب به عنوان طراح این طرح و تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی برگزار شد.

لازم به ذکر است در اولین جلسه بررسی این طرح آقایان کدخدایی و موسوی از حقوقدانان شورای نگهبان در این جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند. همچنین آقایان محمدجواد کولیوند، سید علی ادیانی، محمد حسینی تفرش و میرمحمدصادقی معاون قوانین رئیس مجلس حضور داشتند و به ارائه نظر پرداختند.

بنابر این گزارش دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور آقایان غلامرضا کاتب، محسن کوهکن ریزی، محمد حسینی تفرش، عبدالباسط درازهی و علی محمد مرادی حضور داشتند و نظرات خود را بیان کردند. از طرف شورای نگهبان نیز سام سوادکوهی به عنوان حقوقدان شورای نگهبان و آقای بهادری از پژوهشکده شورای نگهبان حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس بیان کردند.

انتهای پیام

captcha