زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یک تکلیف است
کد خبر: 3763736
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یک تکلیف است

گروه فرهنگی ــ امام جمعه فردیس از زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌های دینی در جامعه به عنوان تکلیف یاد کرد.

زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یک تکلیف است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، 22 آبان در آین تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان فردیس که در سالن منطقه یک شهرداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: واقعیت این است که ما باید این امر را در عمل نشان داده و ثابت کنیم مهم‌ترین تکلیفی که امروز بر دوش ما است این است که با هر روشی که می‌توانیم درراه بسط، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص برای جوانان و نسلی که سال‌های دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، گفت: مهم‌ترین شاخصه و راهکار ماندگاری حماسه آفرینی‌های‌ شـــــــهدا و ایثارگران تلاش مجدانه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
این مسئول در ادامه از تجلیل دانش آموزان شاهد و ایثارگر فردیس سخن به میان آورد و بیان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر باید نخبه در علم و تحصیل و ترازهای بالای دانش باشند و بخش عمده‌ای از این مسیر در دست خود دانش‌آموزان است.
ایمانی در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف و جدیت در راه کسب دانش، پیشرفت و آبادی میهن اسلامی را به دنبال دارد و امیدوارم فرزندان شاهد و ایثارگر با علم‌آموزی بتوانند به قله‌های رفیع موفقیت برسند.
در این مراسم که با هدف تشویق و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس برگزار شد از87 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر ممتاز آموزش و پرورش این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha