شهدا ایثارگران مسیر عزت و امنیت کشور هستند
کد خبر: 3763755
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

شهدا ایثارگران مسیر عزت و امنیت کشور هستند

گروه فرهنگی ـ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مدیون شهداست و اگر امروز کشور ما در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده در سایه امنیت است؛ امنیتی که با نثار خون شهدا برای ما به وجود آمده است.

شهدا ایثارگران مسیر عزت و امنیت کشور هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مدیون شهداست و اگر امروز کشور ما در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده در سایه امنیت است؛ امنیتی که با نثار خون شهدا برای ما به وجود آمده است.
وی افزود: اقتدار و امنیت کشور و این موضوع که ایران در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد و دشمنان از ایران اسلامی حساب می‌برند و مستضعفین و محرومین عالم چشم امیدشان به جمهوری اسلامی و موضع‌گیری نظام است؛ همه به برکت شهداست.
مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اگر کشور در تندباد حوادث حفظ ‌شده است به‌واسطه تلاش‌هایی بوده است که شهدای انقلاب اسلامی در مقابله با دسیسه‌های دشمن داشتند.
وی بیان کرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور است و بزرگداشت شهدایی است که با نثار جان خود به این کشور اقتدار و عظمت بخشیدند.
این مسئول تأکید کرد: برگزاری برنامه‌هایی همچون کنگره سه هزار شهید استان قزوین در راستای یادآوری ایثارگری شهدا برای نسل جوان لازم است چراکه آن‌ها باید بدانند ایران اسلامی چه مسیری را برای تبدیل‌ شدن به قدرت اصلی منطقه طی کرده است.

انتهای پیام

captcha