تجلیل از ایکنا چهارمحال و بختیاری در همایش یاوران وقف
کد خبر: 3763760
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
همزمان با دهه وقف؛

تجلیل از ایکنا چهارمحال و بختیاری در همایش یاوران وقف

گروه فرهنگی ــ در همایش یاوران وقف که همزمان با دهه وقف در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، از خبرنگار خبرگزاری ایکنا شعبه چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز ۲۲ آبان ماه در همایش یاوران وقف که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، تعدادی از مسئولین استان، واقفین، هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه و عموم مردم در مجتمع تفریحی رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد، از متولیان و هیئت‌های امنای برگزیده مساجد و بقاع متبرکه و تعدادی از خیرین و واقفین و مدیران استان تجلیل شد.
همچنین در همایش یاوران وقف در چهارمحال و بختیاری که همزمان با دهه وقف برگزار شد، از رسانه‌های فعال استان در حوزه ترویج و انعکاس اخبار حوزه وقف و خبرگزاری ایکنا شعبه چهارمحال و بختیاری، تجلیل شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه در لوحی سپاسی که به ایکنا تقدیم شده است از تلاش‌های صادقانه خبرنگاران ایکنا در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر و تشکر کرده است و همت والای خبرنگاران ایکنا در انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان اوقاف و بیان مشکلات و واقعیت‌های اجتماعی را ارزشمند و ستودنی دانسته است.
یادآور می‌شود، این همایش در دهه وقف به صورت سراسری و با هدف تجلیل از حامیان و یاوران وقف، خیرین و متولیان و هیئت‌های امنای مساجد و بقاع متبرکه و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha