برگزاری یادواره شهدای روحانی غرب گیلان در فومن
کد خبر: 3763769
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
فرماندار فومن خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای روحانی غرب گیلان در فومن

گروه اجتماعی ــ قاسم نژاد، با اشاره به تقدیم 52 شهید بزرگوار طلبه و روحانی شهرستان های غرب گیلان به انقلاب اسلامی، بر لزوم حفظ و پاسداری از خون شهدا تاکید کرد و گفت: یادواره شهدای روحانی غرب گیلان 30 آبان در فومن برگزار می شود.

برگزاری یادواره شهدای روحانی غرب گیلان در فومن

به گزارش ایکنا از گیلان، محمود قاسم نژاد، فرماندار شهرستان فومن امروز، 22 آبان در نشست هماهنگی هفته بسیج و یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب استان گیلان، بسیج را حرکت خالصانه دانست که باید اهداف و سیره آن را در زندگی فردی و اجتماعی جاری کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت های بسیج در حوزه های مختلف از جمله دفاعی، علمی و فرهنگی که از برکات انقلاب اسلامی است، بر لزوم استفاده از ظرفیت های بسیج تاکید کرد و گفت: روسای ادارات شهرستان هر یک برنامه ویژه خود را برای این ایام به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار فومن، با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه بسیجی به ویژه خلوص نیت در میان بسیجیان امروز، بر فاصله گرفتن بسیج از حواشی و هرگونه درگیری و آلودگی تاکید کرد و یادآور شد: اهمیت جذب افراد به انقلاب اسلامی و جلوگیری از دور شدن ایشان از نظام به عنوان بایسته ای اساسی، مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول، با اشاره به مخاطرات موجود در جامعه به ویژه آسیب های رسانه ای و فضای مجازی، خواستار تقویت انسجام و همدلی به منظور مقاومت و ایمن سازی خود در برابر این تهدیدات شد تا نظام آسیبی نبیند.

قاسم نژاد، با اشاره به تقدیم 52 شهید بزرگوار طلبه و روحانی شهرستان های غرب گیلان به انقلاب اسلامی، بر لزوم حفظ و پاسداری از خون شهدا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه 30 آبان یادواره شهدای روحانی غرب گیلان با محوریت آیت الله بهجت(ره) در فومن برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مراسم هفته بسیج و یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان به خوبی برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن صفوی، امام جمعه فومن، نیز با اشاره به لزوم تدوین برنامه های هفته بسیج توسط ادارات و آماده سازی فضا برای این ایام، خواستار مشارکت حداکثری و پرشور مردم و مسئولان در برنامه ها شد.

سرهنگ جانباز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن نیز در ادامه، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه ما بسیجی هستیم، عنوان کرد: محرومیت زدایی محور برنامه های امسال هفته بسیج است.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران در عرصه محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای محرومین، به برنامه ریزی های انجام شده در هفته بسیج سال جاری اشاره کرد و از اجرای 120 برنامه از جمله افتتاح صندوق های قرض الحسنه مسجدمحور و اردوهای جهادی خبر داد.

جانباز، با اشاره به مصادف بودن هفته بسیج با میلاد رسول اکرم(ص) بر لزوم آماده سازی فضای مناسب برای بزرگداشت این مراسمات تاکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره های بومی – محلی، کارگاه های سبک زندگی، دیدار با خانواده های معزز شهدا و بسیجیان پیشکسوت و همچنین تقدیر از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه هاست.

انتهای پیام

captcha