پیشرفت‌های علمی کشور مرهون عمل به قرآن است
کد خبر: 3763781
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

پیشرفت‌های علمی کشور مرهون عمل به قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی کشور مرهون عمل به قرآن است، گفت: در این راستا حمایت از فعالیت‌های قرآنی امری ضروری و غیرقابل‌انکار است.

پیشرفت‌های علمی کشور مرهون عمل به قرآن است

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان در آیین اختتامیه جشنواره قرآن «محور یه کیه تی» امشب، 22 آبان ماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، فضیلت و جایگاه ویژه قرآن اظهار کرد: قرآن عنایت و نعمتی بود که خدا در اختیار بشر و برای احیای زندگی انسان‌ها نازل کرد.
وی با اشاره به اینکه قرآن انسان را از ظلمت‌ها و پلیدها به سمت نور و تعالی پیش می‌برد، افزود: قرآن کتاب حکیم است و لازم است آن را بیاموزید چرا که از هر جهت معجزه است.
نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر درک قرآن بیان کرد: بهترین موعظه‌ها در قرآن وجود دارد و سراسر نور است و سعی کنید با این نور قلب‌ها شفا پیدا کند.
وی کردستان را استان قرآنی دانست و اعلام کرد: قرآن در استان جایگاه ویژه‌ای دارد و برنامه‌های مختلف قرآنی در طول سال در این استان برگزار می شود.
آیت الله شاهرودی، با بیان اینکه همه احکام ما در کشور بر اساس قرآن است، افزود: خدمات زیادی با موضوع قرآن در بخش های علمی و معارفی در کردستان کار شده است که اجرای برنامه ها مختلف قرآنی و برگزاری دوره های تخصصی با موضوع قرآن از جمله این فعالیت هاست.
آیت الله شاهرودی، حمایت از فعالیت های قرآنی ضروری دانست و خاطر نشان کرد: پیشرفت های علمی کشور مرهون عمل به قرآن است.
انتهای پیام

captcha