تهدید هویت اسلامی و دینی جوانان کشور با جولان فرهنگی دشمن
کد خبر: 3763846
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

تهدید هویت اسلامی و دینی جوانان کشور با جولان فرهنگی دشمن

گروه اجتماعی - رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: دشمن با جولان فرهنگی به دنبال تهدید هویت اسلامی و دینی جوانان کشور است.

دشمن به دنبال تهدید هویت اسلامی و دینی جوانان کشور استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی، رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال روز گذشته، ۲۲ آبان‌ماه در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به اهمیت فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی گفت: دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها را برای تفرقه‌اندازی در کشور، تضعیف نظام و از بین بردن وحدت مردم و انسجام اجتماعی انجام داده، ولی با بصیرت رهبری و ولایت‌مداری مردم از رسیدن به آرزو‌های خود ناکام مانده است.
اسدی گفت: شاید فتح خاک آسان باشد، ولی فتح تفکر ملت واحد و مسلمان ایران آسان نیست و دشمن اکنون با جولان در فضای مجازی و تهدید هویت جوانان به‌دنبال امیال خود است.
امام جمعه خلخال اعضای شورای فرهنگ عمومی را قوه‌عاقله جامعه دانست و بیان کرد: دشمن اکنون تمامی توان خود را متوجه فرهنگ دینی و اسلامی کشور کرده تا شاید بتواند با هویت‌زدایی از جوانان و برخی اقدامات اقتصادی و اجتماعی به فتح تفکر جوانان بپردازد که باید باور جوانان برای مقابله با افکار دشمن تقویت شود.
فریدون بابایی، جانشین شورای فرهنگ عمومی نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل بیش از ۸۰ کارگروه مختلف در مباحث اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و برگزاری نشست‌ها و گفتمان سیاسی و اجتماعی با نخبگان، دانشگاهیان و جوانان گفت: آمار‌های اخذ شده امسال از نهادهای دولتی و ذی‌ربط در حوزه طلاق نشان می‌دهد که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش طلاق در شهرستان خلخال بودیم.
فرماندار خلخال گفت: جرایم سازمان یافته و خشن در خلخال مثل سایر مناطق کشور و استان وجود ندارد و این شهرستان در بحث پیشگیری، مبارزه با مواد مخدر، بحث آموزش و اشتغال قدم‌های خوبی را برداشته است.
فرماندار خلخال، منطقه‌بندی کنکور و تغییر جایگاه شهرستان خلخال از منطقه دو به سه را یکی از آمال بزرگ مردم خلخال عنوان کرد و گفت: این آرزوی خانواده‌ها با تلاش نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و پیگیری دانشگاه‌های شهرستان و اعضای شورای آموزش و پرورش محقق و دانش‌آموزان امسال از این ویژگی برخودار خواهند شد.
وی تصریح کرد: روز فرهنگی خلخال از اولویت‌های نگاه فرهنگی شهرستان به موضوع فرهنگ شهرستان بوده و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی کتابی نیز با عنوان مشاهیر خلخال منتشر و همه ساله از مفاخر خلخال و آنانی که در راه اعتلای خلخال در تمامی مناطق کشور تلاش کردند قدردانی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha