فرهنگ وقف برای پیشبرد اهداف علمی کشور نیاز به جهت‌دهی دارد
کد خبر: 3763847
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

فرهنگ وقف برای پیشبرد اهداف علمی کشور نیاز به جهت‌دهی دارد

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: با جهت بخشیدن به فرهنگ وقف می‌توان گام‌های مهمی در پیشبرد اهداف علمی کشور برداشت.

فرهنگ وقف برای پیشبرد اهداف علمی کشور نیاز به جهت‌دهی داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل روز گذشته، ۲۲ آبان‌ماه در همایش وقف در اردبیل، با اشاره به اینکه امروزه در سراسر جهان علم به‌عنوان بازوی قدرت و اقتدار محسوب می‌شود افزود: علم می‌تواند در ابعاد مختلفی استفاده شود و کابرد‌های مختلفی داشته باشد و در راستای رسیدن به اهداف مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی در فناوری‌های نوین در ابعاد گوناگون جزو کشور‌های پیشرو و فناور محسوب می‌شود تصریح کرد: در جهان اصل شتاب در رشد علم برقرار است و این اصل باید همواره ادامه‌دار باشد.
وی ادامه داد: فرهنگ وقف در جامعه ایران اسلامی، ریشه در ذهن و فکر مردم دارد و با بهره‌گیری از این فرهنگ پسندیده و جهت بخشیدن به آن می‌توان گام‌های مهمی برای پیشبرد اهداف علمی کشور برداشت.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل آماده است تا با تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود همگام با همه در تحقق بخشیدن به این امر مهم سهیم باشد.
انتهای پیام

captcha