مروری بر کلاس‌های ترم پاییز مرکز آموزش آستان عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3763912
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

مروری بر کلاس‌های ترم پاییز مرکز آموزش آستان عبدالعظیم(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کلاس‌های قرآن ترم پاییز آستان مقدس عبدالعظیم(ع) در رشته‌های مختلف تا پایان آذرماه ادامه دارد و دی‌ماه شاهد مراسم اختتامیه آن خواهیم بود.

به گزارش ایکنا؛ کلاس‌های قرآنی ترم پاییز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از 14 مهر ماه ویژه گروه سنی 5 تا 40 سال آغاز شده است و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

هفته اول دی‌ماه امتحانات پایان ترم برگزار و اواسط دی‌ماه نیز مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر برپا می‌شود.

در رشته حفظ، کلاس‌های حفظ عمومی، حفظ یک تا یک‌ونیم جزء در یک دوره، حفظ ویژه و حفظ دو نیم جزء در این دوره، برقرار است. همچنین، 70 کلاس و جلسه آموزش قرآن نیز در حال اجرا است که 131 نفر با 50 استاد در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند و 93 نفر از این تعداد در کلاس‌های مهد(با محوریت حفظ سوره‌های جزء سی) حضور دارند.

یک جلسه حفظ و پنج جلسه قرائت قرآن ویژه آقایان در مسجد جامع این آستان مقدس پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و چهار جلسه ویژه بانوان که دو جلسه آن آموزش قرائت تحقیق، یک جلسه حفظ و یک جلسه آن قرائت ترتیل است نیز در این مرکز آموزشی برگزار می‌شود.  

معتز آقایی، مسؤل اداره آموزش مرکز آموزش قرآن آستان عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: فراخوان برای کلاس‌های این مرکز طی دو مرحله در اواخر آذر و اوایل دی‌ماه است که علاقه‌مندان برای شرکت در دوره بعدی در اوایل دی‌ماه می‌توانند ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: ثبت‌ نام کلاس‌های این مرکز قرآنی حضوری است و در تلاشیم تا ثبت‌ نام اینترنتی را هم راه‌اندازی کنیم. اما در حال حاضر شماره تلفن 51225563-4 در واحد آقایان و دو شماره 51225543 و 51225565 در واحد بانوان پاسخگوی داوطلبان شرکت‌کننده در این کلاس‌ها هستند.

انتهای پیام

captcha