هیئت اعزامی شورای عالی قرآن در سنندج
کد خبر: 3763934
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

هیئت اعزامی شورای عالی قرآن در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون اجرایی و سعید رحمانی از كارشناسان شورای عالی قرآن روز گذشته در جلسه قرآنیان استان کردستان حضور یافتند.

هیأت اعزامی شورای عالی قرآن در سنندج

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورا و سعید رحمانی از كارشناسان، قبل از ظهر سه‌شنبه، 22 آبان‌ماه وارد سنندج شدند و در جلسه قرآنیان استان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه استان دیدار داشتند.

در این جلسه که حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی نیز حضور داشت، تعدادی از فعالان قرآنی استان به بیان دیدگاه‌ها و نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های قرآنی استان پرداختند.
هیئت اعزامی پس از این جلسه، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» شرکت کردند. در آئین اختتامیه این جشنواره که به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید نواب صفوی و یارانش و مشارکت نهادهای فرهنگی استان برگزار شد، از برگزیدگان رشته‌های قرائت، حفظ و ابتهال تجلیل شد.
میرزاجانی و رحمانی در بخش دوم مأموریت‌شان در استان از صبح چهارشنبه، 23 آذرماه، به میزبانی صداوسیمای مرکز کردستان و مشارکت قاریان ممتاز استان، ضبط تلاوت‌های صوتی، تصویری و اذان از ایشان را آغاز کردند.

این اقدام برای تقویت وضعیت تولید و پخش برنامه‌های قرآنی اذانگاهی این شبکه استانی و استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در دستور کار شورای عالی قرآن قرار دارد.

انتهای پیام

captcha