آموزش ۳۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «امام خمینی (ره)» اهر
کد خبر: 3763956
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

آموزش ۳۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «امام خمینی (ره)» اهر

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآنی امام خمینی(ره) اهر با بیان اینکه ۳۰۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان خوانی، تجوید، قرائت، جفظ، مفاهیم و تفسیر از گرایش‌های آموزشی قلمداد می‌شوند.

آموزش 300 قرآن آموز در موسسه «امام خمینی(ره)» اهر

سیدحسن حسینلر، مدیر مؤسسه قرآنی امام خمینی(ره) اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 300 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان خوانی، تجوید، قرائت، جفظ، مفاهیم و تفسیر از گرایش‌های آموزشی قلمداد می‌شوند.
وی به پایه‌های سنی قرآن‌آموزان این مؤسسه قرآنی اشاره کرد و افزود: قرآن‌آموزان در پایه‌های سنّی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس های آموزشی حاضر می‌شوند.
حسینلر ادامه داد: برای انسان مومن و با ایمان چه چیزی می‌تواند زیباتر از سخن گفتن با خداوند باشد و چه واسطه‌ای و هم كلامی بهتر كه آن قرائت قرآن است.
مدیر مؤسسه قرآنی امام خمینی(ره) اهر، حفظ قرآن را موجب بهره جستن از معارف بلند آن دانست و یادآور شد: حفظ قرآن مجيد و انس با آن، انسان را در مسير عمل به وحی و بهره جستن از معارف بلند آن قرار می‎دهد و در نتيجه او را از آتش دوزخ مصون می‎دارد.
وی با اشاره به فرموده امام جعفرصادق(ع) افزود: ایشان می‌فرمایند «درهای معصیت را با گفتن «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم» ببندید و درهای طاعت را با گفتن «بسم الله الرحمن الرحیم» باز کنید و این از آداب قرائت قرآن است».
حسینلر تأکید کرد: قرآن دريای بيكران حقايق و فضائل است و عمل به قرآن امری اساسی است و اميدواريم با اهتمام به مفاهيم قرآنی بتوانيم در تمام مراحل زندگی به سر منزل مقصود برسيم.

انتهای پیام

captcha