برگزاری ۴۴۰ ویژه‌برنامه در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3763974
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

برگزاری ۴۴۰ ویژه‌برنامه در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیش از ۴۴۰ برنامه متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی این استان همزمان با هفته کتاب خبر داد.

برگزاری ۴۴۰ ویژه‌برنامه در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان امروز، 23 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ارج نهادن به زحمات کسانی است که افتخار خادمی کتاب و کتابخانه را دارند و هدف از گرامیداشت این روز، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه و تشویق فعالان عرصه کتاب و کتابخانه است.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت کتاب در جامعه، افزود: شعار هفته کتاب «حال خوش خواندن» است.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تبلیغات محیطی، برگزاری نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستان‌های استان، نواخته شدن زنگ مطالعه در برخی مدارس با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، برگزاری مسابقات کتاب خوانی به صورت مکتوب، جمع‌خوانی کتاب و بازدیدهای دانش‌آموزی را از جمله برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد.
رحیمیان برگزاری جلسات قصه خوانی و روخوانی کتاب با حضور اعضای کودک و خانواده‌های آن‌ها، بازدید مدارس از کتابخانه‌ها در یک روز خاص و مسابقات نقاشی ویژه کودکان را از دیگر این برنامه‌ها بیان کرد.
وی یادآور شد: دیدار با برخی مسئولان استان، چهره‌های فرهنگی و مذهبی و همچنین تجلیل خادمان کتاب و کتابخوانی در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در روز ۳۰ آبان از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در این استان است.
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ابراز کرد: فردا، ۲۴ آبان‌ماه ثبت نام رایگان در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان انجام می‌شود و کتابخانه‌های عمومی استان در این هفته به ارائه خدمات ویژه به اقشار مختلف به‌ویژه نابینایان، اصناف، دانشجویان و دانش‌آموزان اقدام می‌کنند.
انتهای پیام

captcha