تحول موقوفات بستگی به فرهنگ سازی علما در جامعه دارد
کد خبر: 3764202
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

تحول موقوفات بستگی به فرهنگ سازی علما در جامعه دارد

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی اوقاف پارسیان گفت: موقوفات در حال تحول هستند و این تحول بستگی به فرهنگ سازی علما در جامعه دارد.

تحول موقوفات بستگی به فرهنگ سازی علما در جامعه دارد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، عبدالرسول نکوزاد مسئول دفتر نمایندگی اوقاف پارسیان، در جلسه 23 آبان ماه که در محل اداره بنیاد مسکن این شهر برگزار شد، با بیان اینکه وقف دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام است، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب درآمد موقوفات استان، بویژه شهرستان پارسیان را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه برکات وقف در زندگی دنیوی و آخرت بر هیچ کس پوشیده نیست افزود: موقوفات در حال تحول هستند و این تحول بستگی به فرهنگ سازی علما در جامعه دارد.
رﺋﯿﺲ ﺑﻨﯿﺎد ﻣﺴﮑﻦ اﻧﻘﻼب اﺳﻼﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن با قابل ستایش دانستن روحیه همکاری و تعامل مسؤلان اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، ادامه داد: همه ما در چارچوب قانون و زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز خدمت می‌کنیم و به همین منظور از هر کمکی که در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم صورت بگیرد دریغ نخواهیم کرد.
ﻏﻼﻣﺤﺴﯿﻦ ﺧﺸﮑﺎب در پایان با بیان اینکه وقف قابل توجهی با نیت رسیدگی به مسائل اجتماعی شهرستان نداریم گفت: عمده وقف‌ها با محوریت تامین هزینه‌های مساجد و کمک به مراسم عزاداری صورت می‌گیرد و با مشکل ورود نیافتن واقفان به حوزه نیاز‌های روز جامعه مواجه هستیم.
انتهای پیام

captcha