مادر شهیدان «گوزلیان» به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 3764232
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

مادر شهیدان «گوزلیان» به فرزندان شهیدش پیوست

گروه اجتماعی- مادر شهیدان والامقام «حبیب‌الله و رسول گوزلیان» از شهدای استان زنجان بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «گوزلیان» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا، منطقه زنجان، مرحومه حاجیه خانم «عصمت بابایی‌قزوینی»، مادر شهیدان معظم «حبیب‌الله و رسول گوزلیان» چهارشنبه 23 آبان‌ماه 97 بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این مادر صبور و فداکار، امروز پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه در مزار شهدای بالای زنجان در ساعت 10.30 برگزار و پیکر وی در خاک آرام گرفت.
مجلس ترحیم مادر شهیدان گوزلیان روز جمعه 25 آبان‌ماه از ساعت 10 الی 12 ظهر در مسجد یری بالا واقع در سعدی جنوبی روبه‌روی مسجد آقا کاظم برگزار خواهد شد.
شهید حبیب‌الله گوزلیان، چهارمین فرزند مرحوم محمدکاظم گوزلیان و عصمت بابایی‌قزوینی در سال 1344 در زنجان متولد و با شروع جنگ تحمیلی به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفت و عازم میدان نبرد شد.
وی پذیرفته شده در رشته فلسفه از دانشگاه تهران بود که در نهایت در 4 اسفندماه سال 1365 پس از ماه‌ها حضور در جبهه و در منطقه شلمچه بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  پیکر مطهر شهید حبیب‌الله گوزلیان پس از تشییع در مزار شهدای بالای زنجان به خاک سپرده شد.
همچنین شهید رسول گوزلیان پنجمین فرزند این خانواده در سال 1345 متولد و با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد و در 7 اسفندماه سال 1362 در منطقه مجنون عراق مفقودالاثر شد.
خانواده این شهید پس از 14 سال، در سال 1376 با پیکر فرزند خود دیدار کردند، پیکر شهید رسول گوزلیان در 13 تیرماه 1376 تشییع و در مزار شهدای بالای زنجان به خاک سپرده شد.
انتهای پیام
captcha