10هزار دانش‌آموز مازندرانی از مناطق جنگی جنوب بازدید می‌کنند
کد خبر: 3764315
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

10هزار دانش‌آموز مازندرانی از مناطق جنگی جنوب بازدید می‌کنند

گروه فرهنگی- معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران:معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران:۱۰ هزار دانش آموز مازندرانی به راهیان نور اعزام می‌شوند.

10000 دانش‌آموز مازندرانی از مناطق جنگی جنوب بازدید می‌کنند

به گزارش ایکنا از مازندران سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران بعد از ظهر امروز پنج شنبه 24 آبان ماه در نشست خبری گفت: اردوها چهار روزه است و اعزام  دانش‌آموزان دختر از امروز  ۲۵ آبان آغاز و تا 20 روز ادامه دارد و اعزام برادران نیز  طی 20 روز از اول بهمن ماه  آغاز می‌شود.

 وی با بیان امسال 10هزار دانش‌آموز به به مناطق عملیاتی راهیان نور مشرف می‌شوند، افزود: در این اردوی چهار روزه دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، اروند، فتح المبین، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و مقر شهدای تفحص دیدن کرده و بازدیدهای علمی نیز از پالایشگاه آبادان و کارخانه تولید گوشی همراه ایرانی به عمل می‌آورند.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه راویان اصلی راهیان نور در مناطق مستقر هستند، تصریح کرد: برای برگزاری این اردوی فرهنگی مفید و موثر 9 کمیته همچون امنیت، فرهنگی، بهداشت و درمان، تبلیغات و... پیش بینی شده تا برگزاری اردو به نحو احسن باشد.

وی از جوانان مشتاق روایتگری خواست در کلاس های آموزشی شرکت کنند و افزود: این اقدام با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس انجام می‌شود.

مجیدی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی پای نظام ایستاده اند و مسئولان سست اراده را جدا خواهند کرد،  اظهار کرد: همیشه مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی قدردان خدمت‌گزاران خود بودند و هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست و این انقلاب جهانی است و امروز به لطف خدا شعار انقلاب در دیگر کشورهای جهان طنین‌انداز است.

انتهای پیام

captcha