توجه به مناطق کم برخوردار؛ زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی است
کد خبر: 3764322
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

توجه به مناطق کم برخوردار؛ زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی است

گروه فرهنگی- استاندار البرز با اشاره به اینکه سازمان اوقاف به ایجاد زیرساخت در مناطق محروم تاکید ویژه‌ای دارد، گفت: توجه به مناطق کم برخوردار؛ زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی است.

توجه به مناطق کم برخوردار؛ زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی است

به گزارش ایکنا از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز بعدظهر پنج شنبه، 24 آبان در حاشیه بازدید از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی اداره کل اوقاف البرز، اظهارکرد: پروژه‌هایی که در مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا می‌شوند زمینه تحقق عدالت اجتماعی را فراهم می‌کنند.
وی افزود: خوشبختانه اوقاف همواره به ایجاد زیرساخت در مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته و اغلب پروژه اجرایی این سازمان در مناطق محروم صورت گرفته است.
این مسئول با تاکید بر اینکه امیدوارم با همکاری مسئولان استانی شاهد رفاه و نشاط هرچه بیشتر مردم باشیم، گفت: خیرین نیز در این عرصه نقش موثری دارند و با اقدام‌های خیرخواهانه خود می‌توانند در جهت بهبود وضعیت جامعه نقش موثری ایفا کنند.
استاندار البرز در ادامه بر حفظ هویت معماری ایرانی- اسلامی در ساخت پروژها تاکید کرد و افزود: خوشبختانه اوقاف البرز این مهم را به نحو شایسته در پروژه‌های اجرایی خود مورد توجه قرار داده است.
نجفی همچنین از آغاز عملیات بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، عملیات بازسازی گلزار شهدا در امامزاده محمد(ع) به زودی آغاز می‌شود.
یادآور می‌شود؛ در مجموع برای اجرای پروژه‌های امامزاده محمد و طاهر(ع) که امروز توسط استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت، 12 میلیارد تومان اعتبار از محل نذورات مردمی صرف شده است.
انتهای پیام

 

captcha