امروز؛ آغاز سومین دوره مسابقات قرآن سازمان نظام پرستاری
کد خبر: 3764353
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

امروز؛ آغاز سومین دوره مسابقات قرآن سازمان نظام پرستاری

گروه مسابقات ــ سومین دوره مسابقات قرآن سازمان نظام پرستاری کشور امروز، 25 آبان‌ماه در شهرستان خمین آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به همت معاونت فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور، سومین دوره مسابقات سراسری قرآن این سازمان از ساعت 9 امروز جمعه، 25 آبان‌ماه در محل بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین آغاز می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این دوره از روز پنجشنبه‌، 24 آبان‌ماه در شهرستان خمین پذیرش شده‌اند و امروز نیز رقابت خود را در رشته‌های مختلف آغاز می‌کنند.
این مسابقات تا عصر امروز به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه مسابقات نیز فردا شنبه، 26 آبان‌ماه با حضور دالوندی، رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری کشور، فرماندار شهرستان خمین و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود. نفرات اول تا سوم هر یک از رشته‌های این دوره از مسابقات با اهدای جوایز تجلیل می‌شوند و به تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقات نیز به رسم یادبود هدیه‎‌ای اعطا خواهد شد.
نفرات حاضر در این مرحله از مسابقات از پیش توسط هیئت‌های نظام پرستاری در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف (118 هیئت در سراسر کشور) مشخص شده و ضمن معرفی به سازمان نظام پرستاری کشور، به مرحله نهایی مسابقات اعزام شده‌اند.
سیدعباس کشفی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور نیز در این باره به خبرنگار ایکنا گفت: تفاوت این دوره از مسابقات نسبت دوره قبل در این است که امسال رشته اذان نیز به رشته‌های مختلف مسابقات افزوده شده است.
انتهای پیام

captcha