خادمان موکب حضرت ابوالفضل(ع) بیرجند تجلیل شدند
کد خبر: 3764373
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

خادمان موکب حضرت ابوالفضل(ع) بیرجند تجلیل شدند

گروه اجتماعی ـ در مراسمی از خادمان و فعالان موکب حضرت ابوالفضل(ع) هیئت ابوالفضلی بیرجند تجلیل شد.

تجلیل از خادمان موکب حضرت ابوالفضل(ع) هیأت ابوالفضلی بیرجند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامحسین علیزاده، از خادمان هیأت ابوالفضلی بیرجند شب گذشته، ۲۴ آبان‌ماه در این مراسم حضور نزدیک به 30 میلیون زائر در ایام اربعین حسینی را نتیجه جذابیت فکر و اندیشه امام حسین(ع) دانست.

وی ادامه داد: این راهپیمایی عظیم فرصت مناسبی است تا شعارهای جهانی امام حسین(ع) به زبان‌های مختلف در جهان مطرح شود تا جهانیان با اندیشه و راه ابا عبدالله الحسین(ع) بیشتر آشنا شوند.

این خادم هیأت ابوالفضلی بیرجند بیان کرد: جایگاه ایجاد شده برای این موکب در کاظمین هم‌زمان با اربعین حسینی(ع) از وحدت، هوشیاری، تجربه و کار صادقانه به وجود آمده است.

علیزاده ادامه داد: اربعین به فرمایش مقام معظم رهبری قله بوده و نباید هیچ اقدامی آن را تحت‌الشعاع قرار بدهد بنابراین کار خادمان زائرین پیاده امام حسین(ع) در قله اربعین صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این نظام اسلامی متعلق به همه بوده و باید برای حفظ آبروی نظام تلاش شود، اظهار کرد: امروز دشمن از توفیق‌های نظام اسلامی عصبانی بوده و باید هوشیارانه و با بصیرت عمل کرد و به نیازها و خواسته‌های مردمی نیز توجه داشت.

غلامرضا حسین پور، مدیر اجرائی موکب حضرت ابوالفضل(ع) هیأت ابوالفضلی بیرجند نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات خادمان زائران پیاده اربعین حسینی(ع) در موکب حضرت ابوالفضل(ع)، تصریح کرد: باید از تجربیات به ‌دست ‌آمده استفاده کرد تا در سال‌های آینده مجموعه منظم تری کار را به نحو احسن انجام بدهند.

وی بیان کرد: این همت‌های مردمی بوده که کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به زائرین پیاده امام حسین(ع) در اربعین جمع‌آوری‌شده است و اصناف، معتمدین، روحانیون، عزاداران هیأت و غیره مشارکت جدی در این امر داشته‌اند.

حسین‌پور حضور موکب حضرت ابوالفضل(ع) را در شهر مقدس کاظمین کاری ارزشمند دانست و یادآور شد: موکب حضرت ابوالفضل(ع) در ایام اربعین حسینی در شهر مقدس کاظمین مستقر و روزانه بیش از چهار هزار پرس غذا در سه وعده بین زائران توزیع می‌کرد.
انتهای پیام

captcha