ورود جوانان به سطوح مختلف مدیریتی پویایی جامعه را در پی دارد
کد خبر: 3764422
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

ورود جوانان به سطوح مختلف مدیریتی پویایی جامعه را در پی دارد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه سلماس گفت: برای ایجاد تحرک و پویایی در امور جامعه، نیازمند ورود جوانان به سطوح مختلف مدیریتی کشور هستیم.

لزوم جوان‌گرایی در سطوح مدیریتی کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی، امام جمعه سلماس، ظهر امروز، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سلماس، اظهار کرد: رشد علمی و فناوری کشور، مرهون تلاش دانشمندان و فارغ‌التحصیلان جوان کشور است که برای شکوفایی بیش از پیش آن، باید بسیج و روحیه بسیجی در جهاد علمی و تولید علم و فناوری کشور تقویت شود.
وی با تاکید بر نارضایتی مردم از نبود نظارت و پاسخگویی به فروش کالاهای مختلف در بازار، بیان کرد: مطالبات و خواسته‌های مردم، مبنی بر شناسایی و مجازات اخلال‌گران بازار و محتکران دانه‌درشت و مجازات قاطعانه آنها باید بیش از این مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.
امام جمعه سلماس با بیان چالش‌های مدیریتی حاکم بر کشور، تاکید کرد: اگر خواهان رشد و ترقی در امور مختلف کشور، مخصوصا تحول سیستم مدیریتی هستیم، باید از نیروی نشاط و تحرک جوانی در سطوح مختلف کشور استفاده نماییم.
وی خاطرنشان کرد: وحدت بین مسلمین، امروز نیاز اصلی امت‌های مسلمان، برای مقاومت و ایستادگی در برابر سلطه استعمارگران بوده و به همین دلیل نیز وظیفه تک تک مسلمانان است که نسبت به تحکیم وجوه اشتراک مسلمین و برادری و صمیمیت با یکدیگر اهتمام ورزند.
انتهای پیام

captcha