تقویت روحیه بسیجی در عرصه اقتصاد/ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اجرا شود
کد خبر: 3764434
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

تقویت روحیه بسیجی در عرصه اقتصاد/ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اجرا شود

گروه اجتماعی ـ امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که باید روحیه بسیجی را در عرصه اقتصاد تقویت کنیم، به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اشاره کرد و گفت: این قانون باید اجرا شود و میدان را برای جوانان باز و به آنان اعتماد کنید.

ی

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری(ع) در سن جوانی به امامت رسیدند و عمر کوتاهی داشتند اما در میان مردم تاثیرگذار بودند و دل‌ها را به سوی خود جذب کردند.
وی اضافه کرد: شخصیت معنوی، اخلاقی و علمی این امام همام موجب تاثیرگذاری در جامعه شد روشی برای مبارزه با حاکمان ظالم بود.

انقلاب اسلامی ایران؛ زمینه تشکیل جامعه جهانی پر از عدل امام زمان(عج)

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) عنوان کرد: این روز به‌نام بیعت با امام زمان(عج) نام‌گذاری شده است.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید براین‌که آشنایی شیعیان با وظایفش در زمان غیبت امام عصر(عج) ضروری است، تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه شیعیان در زمان غیبت تلاش برای تشکیل جامعه مردمی و سراسر عدل و امنیت و آسایش است.
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران زمینه تشکیل جامعه جهانی پر از عدل امام زمان(عج) است، گفت: باید به لحاظ فکری و اعتقادی ثبات فکری داشته باشیم و در مقابل ظلم و فساد مبارزه کنیم، فرهنگ نجات‌بخش اهل بیت(ع) را به دنیا معرفی و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

نقش مؤثر رهبری در آزادسازی سوسنگرد

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه به 26 آبان ماه و آزاد سازی سوسنگرد اشاره کرد و افزود: نخستین شهری که آزاد شد سوسنگرد بود و رزمندگان امیدوار شدند که سرزمین ایران اسلامی را از دست بعثی‌ها نجات دهند.
وی با تاکید براین‌که نقش مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد قابل توجه است و تنها کسی‌که توانست در آن روز بین رزمندگان هماهنگی لازم را ایجاد کند ایشان بودند، افزود: فعالیت مدبرانه مقام معظم رهبری در اعزام نیرو، ایجاد هماهنگی بین رزمندگان توسط ایشان موجب شد که سوسنگرد آزاد شد و در دوران هشت سال فاع مقدس افتخار می‌کنیم توانستیم تمام سرزمین ایران اسلامی را از دست بعثی‌ها آزاد کنیم.

نقش برجسته بسیج در حل مشکلات

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود به هفته بسیج اشاره کرد و با بیان این‌که روحیه بسیحی در حل مشکلات کشور بسیار مهم است، تصریح کرد: نقش بسیج در بعد نظامی و دوران دفاع مقدس برجسته است.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید براین‌که نقش بسیج در دوران سازندگی و امروز نیز بسیار مهم و امیدبخش است، خاطرنشان کرد: نقش بسیج در پیشرفت علمی، فناوری هسته‌ای و ... بسیار مهم است و همه می‌دانیم که پیشرفت هسته‌ای کشور مدیون تفکر و روحیه بسیجی است و هر جا کشور و انقلاب به مشکل برخورد کرده روحیه بسیجی و این تفکر حلال مشکل بوده است.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که حل مشکلات اقتصادی با روحیه بسیجی محقق می‌شود، عنوان کرد: باید روحیه بسیجی را در عرصه اقتصاد تقویت کنیم چراکه نقش بسیج در شکستن بن‌بست‌های ظاهری که دشمنان القا می‌کنند برجسته ‌بوده و ما مدیون بسیج هستیم و به وجود آنان افتخار می‌کنیم.

13 آبان؛ روز اتحاد

وی در ادامه با تاکید براین‌که آمریکایی‌ها یک سال برنامه‌ریزی کردند تا مرحله نهایی تحریم را در 13 آبان ماه 97 آغاز کنند و رسما اعلام کردند این تحریم کمرشکن و آخرین ضربه است، گفت: این روز باعث اتحاد و حضور مردم در صحنه شد و مسئله تحریم آمریکا برای مردم ایران بی‌ارزش شد و مردم در برابر این تحریم اعتنایی نکردند.
وی تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال این بودند که بحرانی در کشور به وجود بیاید و ضربه‌ای وارد تا کار نظام و انقلاب را تمام کنند، خودشان گفتند که دیگر ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهند دید ولی باید دید ملت ایران چه کردند، ملت ایران با بی‌اعتنایی به تحریم، حضور درصحنه و با یک‌پارچگی توطئه یک‌ساله آمریکا را نقش بر آب کرد.
میرعمادی با بیان این‌که آمریکا اشتباهات زیادی داشته و به گزارش‌ها و اطلاعات منافقان و ضدانقلاب‌های خارج نشین و رژیم صهیونیستی تکیه داده و اعتماد کرد که این امر موجب شد همانند گذشته بازهم شکست بخوردند، افزود: مسئله یک‌جانبه‌نگری رئیس‌جمهور آمریکا علت دیگر است، او با همه دعوا دارد حتی با نوکرهای خود و با خبرنگاران نیز دعوا دارد، چنین آدمی که تعادل روحی و روانی ندارد وقتی اعلام تحریم کرد خیلی از کشورها همراهی نکردند و این امر باعث شد مجبور شود بعضی از کشورها را از تحریم معاف کند.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران، انقلاب الهی است، عنوان کرد: این انقلاب ثمره خون شهدا بوده و انقلابی است که امام زمام(عج) به آن توجه دارد و ما به آینده بسیار درخشان امیدوار هستیم؛ دولتمردان ما باید تلاش بیشتری کنند، این مردم مشکلات را تحمل می‌کنند و شایسته است که مسئولان دلسوز بوده و خدمت و تلاش بیشتری داشته باشند.

اقتصاد مقاومتی به همت جوانان عملی می‌شود

آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که یکی‌از قانون‌هایی که در مجلس تصویب شد اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بود، عنوان کرد: این قانون باید اجرا شود و میدان را برای جوانان باز کنید و به آنان اعتماد کنید.
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با تاکید براین‌که آقایان بازنشسته صندلی را رها کنید و بگذارید جوانان به میدان بیایند و از نیروی جوان استفاده کنید، تصریح کرد: جوانان پیشروان انقلاب هستند و با نیروی جوانی و شادابی خود مشکلات را حل می‌کنند؛ اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری به همت جوانان و روحیه بسیجی عملی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha