مبارزه با مفسدان اقتصادی قاطع و سریع باشد
کد خبر: 3764437
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

مبارزه با مفسدان اقتصادی قاطع و سریع باشد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه کرج گفت: برخورد قاطع و سریع با اخلالگران و مفسدان اقتصادی در چارجوب قانون خواست رهبر معظم انقلاب و ملت است.

مبارزه با مفسدان اقصادی قاطع و سریع باشد

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج امروز، 25 آبان‌‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج، اظهار کرد: اهل تقوا در نظام اسلام حرمت الهی را جهت ترویج این امر مقدس حفظ می‌کنند و اگر مؤمنی، به حریم الهی و اهمیت آن در درگاه الهی بی‌اعتنایی کند، دچار غضب الهی شده و خداوند متعال آبروی آن فرد را می‌برد.
وی افزود: به گفته امیرالمؤمنین(ع)، هرکسی شرم و حیا را رعایت کند خداوند عیب‌هایش را می‌پوشاند و عیب‌های باطنی و ظاهری فرد برای کسی عیان نمی‌شود.
خطیب جمعه کرج با اشاره به شهادت امام حسن عسگری(ع) و دوره دشوار امامت آن حضرت، خاطرنشان کرد: امام حسن عسگری به مدت 6 سال در سخت‌ترین دوران سیاسی و نظامی، امامت کردند و مسلمانان را با توجه به وضعیت دشوار، به بهترین نحو مورد هدایت قراردادند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: یکی از وظایف امام حسن عسکری(ع)، مخفی نگه‌داشتن ولادت امام زمان، آماده‌سازی فکری و روحی مسلمانان و فراهم کردن بستری برای ارتباط خواص شیعه با امام زمان بود.
این مسئول با تبریک به امامت رسیدن حضرت مهدی(عج)، گفت: وظایف شیعیان در دوران غیبت نباید فراموش شود و با امام زمان باید انس داشت و هر روز دقایقی به حضرت اختصاص داد و باید این ارتباطات تقویت و توسعه یابد.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، افزود: فرماندهی حرکت‌های استکبار به اشکال مختلف سعی می‌کنند وحدت جهان اسلام شکل نگیرد و گاهی از کشورهایی مانند عربستان برای تشدید جنگ و خون‌ریزی در رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند و گاهی هم تلاش می‌کند که ارتباط با اسرائیل را عادی‌سازی کند و گاهی هم توسط گروه‌هایی مانند شیعیان انگلیسی با وحدت مسلمانان مخالفت می‌کنند تا وحدت بین مسلمانان انجام نشود.
وی با بیان اینکه نباید گذاشت دشمن از اختلافات فکری بین مسلمانان برای ضربه زدن به اصل دین اسلام استفاده کند، متذکر شد: برخی اوقات در برخی مجالس اقداماتی صورت می‌گیرد که درست نیست و وقتی وحدت اسلامی شکل بگیرد ظلم در جهان اسلام از بین می‌رود.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به اعدام مفسدان اقتصادی اشاره کرد و افزود: این اقدام به موقع و خداپسندانه جای تقدیر دارد و این عمل اعتماد به دستگاه‌ قضایی را بیشتر می‌کند اما آنچه که مورد توقع مردم است این است که قوه قضائیه با سرعت بیشتری پرونده مرتبطان با این مفسدان که بعضاً در سیستم بانکی و اجرایی کشور هستند را بدون مصلحت‌اندیشی و قاطعانه رسیدگی کند چرا که رهبر انقلاب فرمودند که تقصیر عمده متوجه فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است.
وی با اشاره به دستگیری‌های مفسدین اقتصادی و افرادی که در کرج قصد سواستفاده‌ داشتند، گفت: در فضای مجازی عده‌ای تلاش می‌کنند اینگونه القا کنند که مسئله شخصی بوده و دو سه روز اینها زندانی هستند و بعد از آن آزاد می‌شوند که اینگونه نیست، از دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم که با چنین مسائلی قاطعانه برخورد کنند واگر تعللی صورت بگیرد ناچارهستیم به مردم جهت تنویر افکارعمومی اطلاع‌رسانی کنیم.
امام جمعه کرج همچنین با اشاره به هفته بسیج و ویژگی‌های آن، بیان کرد: امام خمینی(ره) بسیج را وابسته به زمان نمی‌دانستند و طراوت یقین، حدیث عشق، معراج اندیشه پاک اسلام و غیره را نام‌هایی برای این گروه مقدس و همیشه آماده می‌پنداشتند و لازم به ذکر است که در هر حوزه‌ای از اسلام، بسیج همراه مردم به‌خوبی وارد صحنه شده است و از تلاش‌های خود برای دفاع از صیانت‌های انقلاب دریغ نکرده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بسیج را نماد اراده ملی و رشد انقلابی کشور تلقی کرد و گفت امروزه با توجه به جامعه و نقش اراده ملی، تفکر بسیجی موجب پیشرفت کشور و روحیه انقلابی می‌شود، و دشمنان ما با مشاهده همت و روشن‌فکری بسیج، سعی در ایجاد مذاکرات علیه مسلمانان و نظام مقدس آن ها دارند اما گفتنی است که ملت ایران نباید بافاصله گرفتن از روحیه انقلابی و جهادی، باعث افزایش مشکلات کشور شوند.
انتهای پیام

captcha