برخورد با مفسدان اقتصادی، امیدواری مردم را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3764455
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

برخورد با مفسدان اقتصادی، امیدواری مردم را افزایش می‌دهد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه قیدار با تقدیر از اقدام قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی و ارزی گفت: این کار امید را در مردم تقویت می‌کند.

برخورد با مفسدان اقتصادی، امیدواری مردم را افزایش می‌دهدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار  ظهر امروز، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: اقدام انقلابی قوه قضائیه در برخورد و مقابله با مفسدین اقتصادی و رسیدگى با سرعت به پرونده آنها، صدور جریمه و حبس ابد و حبس‌هاى طولانى مدت، دستور مصادره اموال و صدور و اجرای حکم اعدام برای دو نفر قابل تقدیر است که به بالا رفتن امید در بین مردم کمک می‌کند.
وی با تاکید بر برخورد با کسانى که با تصمیمات غلط ارزى خود، زمینه را برای به وجود آمدن چنین فسادی فراهم کرده‌اند، افزود: برخورد با این افراد مطالبه و انتظار عمومی از مسئولان قوه قضائیه است.
امام جمعه قیدار به در پیش بودن هفته وحدت اشاره و بیان کرد: شخصیت پیامبر اکرم(ص) در میان تمام انسان‌ها بی‌نظیر است و ما امت پیامبر رحمت هستیم که فرمود من به رسالت مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را تمام کنم، پس باید با اخلاق خود پیامبر و دین اسلام را معرفی کنیم.
موسوی نبود اخلاق در جامعه را رنج بشر امروزی خواند و گفت: جامعه و خانواده‌ها از معضلات و آسیب‌های اجتماعی مثل فساد و طلاق و اعتیاد و ... عذاب می‌کشند که دلیل همه آن‌ها فاصله گرفتن از اخلاق و سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است.
وی تاکید کرد: در جهان امروز هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از وحدت در جهان اسلام نیست و در واقع وحدت ضرورت نخست جهان اسلام است، کما اینکه این مهم از دستورات پیامبر اسلام و قرآن کریم است، آنجایی که می‌فرمایند وحدت ضامن عزت و قوت و شوکت مسلمین است و از هدر رفتن توان امت اسلامی و شکست آن جلو گیری می‌کند و زمینه ساز پیروزی مسلمین است.
موسوی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با تاسی به سنت پیامبر اکرم و اهل بیت(ع) منادی وحدت در جهان اسلام است، افزود: به فضل الهى تشکیل تمدن عظیم اسلامى با وجود میل دشمنان کینه‌ورز امت اسلام و ملت ایران، کلید خورده است.
امام جمعه قیدار با بیان اینکه جبهه کفر و عوامل استکبار در راس آنها آمریکا و صهیونیسم بین‌المللى، وحدت امت اسلامی را براى خود مزاحم دانسته و برای پیشگیری از تحقق آن بیشترین وقت و سرمایه خود را صرف می‌کنند، ادامه داد: هیچ موضوعى در دنیا و جهان رسانه و تبلیغات و حتى سیاست و قدرت، بیشتر از اتحاد و انسجام جهان اسلام مطرح و مورد تهاجم نبوده و نیست که یکی از آنها فتنه داعش بود.
انتهای پیام
captcha