انقلاب اسلامی محاسبات آمریکایی‌ها در شکست مسلمانان را ناکام گذاشته است
کد خبر: 3764465
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

انقلاب اسلامی محاسبات آمریکایی‌ها در شکست مسلمانان را ناکام گذاشته است

گروه سیاست و اقتصاد – امام جمعه سلطانیه گفت: اسلام‌خواهی ملت ایران ریشه در تاریخ دارد و انقلاب اسلامی، محاسبات آمریکایی‌ها در شکست مسلمانان را ناکام گذاشته است.

انقلاب اسلامی؛ محاسبات آمریکایی‌ها در شکست مسلمانان را ناکام گذاشته استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: در تاریخ شنیده‌ایم که سران قریش هم مثل سران کاخ سفید در تحریم تجاری و عدم داد و ستد، تحریم اقتصادی و اجتماعی و عدم ارتباط با مسلمانان تلاش کردند تا اجماع کفار را بدست آوردند ولی در نهایت ناکام ماندند.
وی اشتباه محاسباتی سران قریش و سران آمریکا مبنی بر تسلیم شدن مسلمانان را وجه تشابه دشمنان دانست و تصریح کرد: همانطور که سران قریش به هدفشان نرسیدند، آمریکا و ترامپ هم به اهدافشان نخواهند رسید.
حسینی‌نسب با بیان اینکه وضعیت امروز ما مثل وضعیت مسلمانان صدر اسلام نیست، یادآور شد: مسلمان محاصره شده در شعب ابی‌طالب هفت سال بود که مسلمانان شده بودند و سران قریش با فشار و تحریم احتمال بازگشت آنان از اسلام را می‌دادند، اما اولا اسلام‌خواهی ملت ایران ریشه در تاریخ دارد و ثانیا از انقلاب اسلامی ملت ایران بر علیه آمریکا40 سال می‌گذرد.
امام جمعه سلطانیه به ایستادگی و مقاومت ملت انقلابی اشاره و تاکید کرد: سران آمریکا هر چه خباثت و تحریم کنند، صدای مرگ بر آمریکای ملت انقلابی کوبنده‌تر می‌شود و ۱۳ آبان امسال شاهد این ادعا است.
وی به جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا معجزه طبس، شکست در کودتای نوژه، شکست در جنگ تحمیلی را که همه در سایه عنایت خداوند و امام زمان (عج ) بوده را نمی‌بیند، اما دولت و ملت با اتحاد و یک صدایی، آمریکا را در مرحله نهایی تحریم شکست خواهند داد.
حسینی‌نسب با اشاره به اعدام دو نفر از مفسدان اقتصادی و ضمن قدردانی از اقدام انقلابی قوه قضائیه تاکید کرد: برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی از مطالبات مردم است.
خطیب جمعه سلطانیه با تبریک آغاز هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج خار چشم دشمنان و امید انقلاب اسلامی است که در همه صحنه‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در راستای خدمت به نظام اسلامی حضور داشته است.
وی به سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۱۸۰ سال است چشم‌های منتظر در انتظار ظهورش هستند، گفت: تحمل مشکلات، گرفتاری‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها به امید آینده روشن و انتظار فرج است.
امام جمعه سلطانیه به فضیلت انتظار فرج اشاره کرد و افزود: اگر از عمر دنیا فقط یک روز بماند خداوند آن روز را آنقدر طولانی خواهد کرد تا حجت الهی ظهور کند.
وی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری علیه‌السلام افزود: ایجاد شبکه وکالت از اقدامات امام حسن عسکری(ع) برای آمادگی شیعیان برای غیبت آخرین حجت الهی بود.
انتهای پیام
captcha