عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی البرز
کد خبر: 3764476
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی البرز

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه‌های عمومی این استان به صورت رایگان عضو می‌پذیرند.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی البرز

احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: با توجه به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، این فرصت برای علاقمندان ایجاد شده تا در روزهای 24 و 26 آبان به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان شوند.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند جهت عضویت، به کتابخانه‌های عمومی سطح استان مراجعه کنند و با ارائه مدارک ثبت‌نام از خدمات و امکانات کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.
این مسئول بیان کرد: تکمیل فرم تقاضای عضویت، ارائه یک قطعه عکس 4*3، ارائه کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی است.
هراتی گفت: در حال حاضر 91 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی، نهادی و مشارکتی استان عضو هستند و یک میلیون و 114 هزار جلد با 420 هزارعنوان کتاب در کتابخانه‌های استان وجود دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در پایان با بیان اینکه یکی از نیازهای گسترده استان نبود کتابخانه مرکزی است که به همین منظور زمینی برای احداث این کتابخانه تامین شده است، اضافه کرد: امیدواریم با ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای در حوزه فضا، منابع، عضو و امانت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شاهد افزایش سطح مطالعه اثربخش در مسیر توسعه فرهنگ ایرانی - اسلامی باشیم.
انتهای پیام

captcha