جمع‌آوری خاطرات شفاهی انقلابیون جنوب کرمان در سال جاری
کد خبر: 3764504
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
اسحاقی اعلام کرد:

جمع‌آوری خاطرات شفاهی انقلابیون جنوب کرمان در سال جاری

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره خیابانی تئاتر رضوی، برگزاری نمایشگاه کتاب جنوب کرمان و جمع‌آوری خاطرات شفاهی انقلابیون جنوب کرمان از برنامه‌های این منطقه در سال جاری است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان امروز شنبه، 26 آبان گفت: با حمایت‌های دولت، 100 عنوان کتاب از ناشران هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خریداری شد.
وی افزود: این تعداد عنوان کتاب طی 2 سال گذشته با اعتبار 17 میلیارد ریال در راستای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید محقق شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است.
وی تصریح کرد: پایتخت کتاب، روستاهای کتاب، جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با ابتکار دولت تدبیر پیگیری و اجرا شد.
اسحاقی به هفته کتاب اشاره کرد و گفت: هفته کتاب از 24 آبان ماه آغاز شده و تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه انجام می‌دهیم.
وی افزود: دعوت از استاد بیوک ملکی، نشست خبری، افتتاح مؤسسه‌های انتشاری، ارسال شعار هفته کتاب جهت استفاده در سربرگ نامه های اداری، نواختن زنگ کتاب و افتتاح نمایشگاه کتاب در قلعه گنج از جمله برنامه‌های این هفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: طرح دوشنبه‌های کتاب در مهدهای کودک، افتتاح نمایشگاه کتاب در عنبرآباد، بازدید از کتاب خانه‌ها، برگزاری نشست‌های ادبی با اساتید برجسته کشوری، گردهمایی دوستداران کتاب در رودبار جنوب و روز کتاب‌گردی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.
اسحاقی به فعالیت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اشاره و تصریح کرد: شفافیت مالی و وضعیت مدیران، هوشمندسازی، بهبود محیط کسب و کار فرهنگی، دیپلماسی و گفت‌وگوی فرهنگی از برنامه‌‎های کاری مقام وزارت است.
وی همچنین به برنامه های پیش روی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: جشنواره خیابانی تئاتر رضوی، برگزاری نمایشگاه کتاب جنوب کرمان و جمع‌آوری خاطرات شفاهی انقلابیون جنوب کرمان از برنامه‌های این منطقه در سال جاری است.
انتهای پیام

captcha