جشنواره‌های قرآن دانشجویی نقطه قوتی برای دانشگاه‌هاست
کد خبر: 3764517
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

جشنواره‌های قرآن دانشجویی نقطه قوتی برای دانشگاه‌هاست

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به برگزاری سی و سومین دوره از جشنوراه قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه فردوسی بیان کرد: جشنواره‌های قرآن دانشجویی نقطه قوتی برای دانشگاه‌هاست.

جشنواره‌های قرآن دانشجویی نقطه قوتی برای دانشگاه‌هاستبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمد کافی صبح امروز در آیین افتتاحیه سی و سومین جشنوراه ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی اظهار کرد: خوشحالیم که این میزبانی نصیب این دانشگاه شده و باعث شد که رایحه قرآن، معارف، ‌هنرها و تکنولوژی‌‌های قرآنی در این دانشگاه به نمایش گذاشته شود. بنابراین یکی از ‌تفاوت دانشگاه‌های ایران با سایر دانشگاه‌های دنیا این است که در ایران اینگونه جشنواره‌ها در فضاهای دانشگاهی برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد:‌ امیدواریم این جشنواره اثراتی را در زندگی و فضای دانشگاه به دنبال داشته باشد و ما بتوانیم این اثرات را در زندگی فردی، اجتماعی و... شاهد باشیم. امیدواریم این اثرات ماندگار و پایدار باشد.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد:‌ اگرچه این جشنواره برای مدت دو روز در این دانشگاه برگزار می‌شود اما باید بیان کرد که امروز این جشنواره حاصل نتیجه یک سال تلاش افراد زیادی بوده که امروز این تلاش‌ها به ثمر نشسته است.
کافی در پایان ابراز کرد:‌ امیدوارم این جشنواره به اهداف خود دست یابد و ما نیز در این زمینه تلاش‌های زیادی را انجام داده‌ایم تا بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان باشیم.

انتهای پیام

captcha