برگزاری سلسله همایش‌های «جامعه مهدوی» در تبریز
کد خبر: 3764561
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

برگزاری سلسله همایش‌های «جامعه مهدوی» در تبریز

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: هشتم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) است که به همین مناسبت، برنامه‌های متعددی در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری سلسله همایش‌های «جامعه مهدوی» در مراکز فرهنگی تبریز

حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: گفت: هشتم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) است که به همین مناسبت مهم، برنامه‌های متعددی در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
وی برگزاری سلسله همایش‌های مختلف در خصوص مهدویت با عنوان «جامعه مهدوی، وظایف و مسئولیت‌ها»، از جمله برنامه‌ها به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) در مراکز فرهنگی شهرداری است.
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اهداف این همایش‌ها گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای تضعیف باورها و اعتقادات در حوزه فرهنگ مهدویت، شناخت امام زمان (عج) و نقش فرهنگ مهدویت در پیش گیری بنیادی از تهاجم و شبیخون فرهنگی و توجه به جریان انتظار از جمله مهم‌ترین اهداف در برگزاری ویژه برنامه‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در مراکز فرهنگی شهرداری به شمار می‌روند.
حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به اهمیت مساله مهدویت گفت: یکی از رسالت‌های مهم فعالان دستگاه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجرایی کشور، توسعه نگاه و فرهنگ مهدویت در سطح جامعه است زیرا مهدویت شالوده اصلی فکر و عامل پیوند زنده گروه های مختلف در جامعه است.
وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در طول سال جاری برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی را در زمینه فرهنگ مهدویت به اجرا در آورده است که در نظر داریم با اجرای مراسم افتتاحیه همایش جامعه مهدوی در فرهنگ سرای بزرگ الغدیر ، این همایش را در تمامی مناطق ده گانه شهرداری تبریز نیز برگزار نماییم.
حجتالاسلام حمیدی با اشاره به حضور حجتالاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دانشمند برجسته علوم اسلامی در مراسم افتتاح این همایش بیان بیان کرد: از اساتید وصاحب نظران مختلف دراین همایش‌ها برای ارائه مطلب و هم اندیشی بر روی ده ها موضوع مختلف معارف مهدوی، آخرالزمانی، دشمن شناسی (صهیونیسم، فراماسونری، بیوتروریسم و...)، نشانه های ظهور، و .... دعوت بعمل آمده که مراسم افتتاحیه آن 27 آبان ماه ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در محل فرهنگ سرای بزرگ الغدیر اجرا می شود.

انتهای پیام

captcha