۳۰ کانون مسجد در لرستان؛ مجری طرح «حلقه‌های کتابخوانی»
کد خبر: 3764601
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

۳۰ کانون مسجد در لرستان؛ مجری طرح «حلقه‌های کتابخوانی»

گروه فرهنگی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به این‌که ۳۰ کانون مسجد در لرستان مجری برگزاری طرح «حلقه‌های کتابخوانی» هستند، اظهار کرد: در قالب این طرح بسته‌های ویژه هسته‌های پژوهشی شامل هشت جلد کتاب ارسال شده است.

ب

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، امروز شنبه، 26 آبان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح حلقه‌های کتابخوانی در مساجد لرستان، گفت: این حلقه‌های کتابخوانی با محوریت هسته‌های پژوهشی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان فعال شده‌اند.
وی با اشاره به این‌که 30 کانون فرهنگی و هنری مسجد در استان مجری برگزاری طرح حلقه‌های کتابخوانی هستند، اضافه کرد: در قالب این طرح برای 30 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان بسته‌های ویژه هسته‌های پژوهشی شامل هشت جلد کتاب ارسال شده است.
ابدالی‎پور با اشاره به این‌که طرح حلقه‌های کتابخوانی و هسته‌های پژوهشی هم‌زمان با هفته کتاب در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: تقویت فرهنگ تحقیق و پژوهش و همچنین نهادینه‌سازی فرهنگ کتابخوانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.
وی با اشاره به وجود 159 کتابخانه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: 100 کتابخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ثبت شده‌اند.همچنین تعداد 59 کتابخانه باز در مساجد استان لرستان توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان فعال شده است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، با اشاره به نقش کتابخانه‌های مساجد در تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اضافه کرد: کتابخانه‌های مساجد نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دارند.

انتهای پیام

captcha