برگزاری دوره تخصصی «تربیت داور عمومی رشته‌های قرآنی» در کرمانشاه
کد خبر: 3764625
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

برگزاری دوره تخصصی «تربیت داور عمومی رشته‌های قرآنی» در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با همکاری مؤسسه تخصصی نورالیقین دوره تربیت داور عمومی در رشته‌های صوت و لحن، تجوید و حسن حفظ قرآن کریم را برگزار می‌کند.

برگزاری دوره تخصصی تربیت داور عمومی رشته‌های قرآنی در کرمانشاه

لیلا بایست، مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: اداره امور قرآنی استان با همکاری مؤسسه نورالیقین دوره تربیت داور عمومی در رشته‌های صوت و لحن، تجوید و حسن حفظ قرآن کریم را در کرمانشاه برگزار می‌کند.
وی افزود: برگزاری این دوره در استان دارای شرایطی عمومی و اختصاصی ویژه شرکت‌کنندگان در این دوره است و از جمله این شرایط داشتن درجه تخصص 2 یا 3 ساله است.
بایست تصریح کرد: از جمله شرایط اختصاصی شرکت‌کنندگان این دوره قبولی در آزمون ورودی یا داشتن مدرک تخصصی حداقل درجه 3 حفظ کل قرآن کریم است.
مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین کرمانشاه به برخی شرایط آزمون ورودی این دوره از جمله کسب امتیاز حداقل 105 از 15 آزمون کتبی درک مفاهیم و حفظ قرآن همچنین کسب حداقل امتیاز 80 از 100 آزمون شفاهی حفظ اشاره کرد.
وی عنوان کرد: در این دوره حفاظی که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث یا سطح 3 حوزه گرایش تفسیر هستند با ارائه مدرک از آزمون کتبی معاف خواهند شد.
این استاد برجسته کشوری قرآن شرایط اختصاصی شرکت‌کنندگان رشته داوری تجوید را قبولی در آزمون ورودی کتبی و شفاهی شامل «آزمون کتبی تجوید سطح 2، کسب امتیاز 70 از 100 آزمون شفاهی تدویر(ترتیل مصطلح) یا تحقیق و مفاهیم مجلدات 1 تا 6 و کسب حداقل امتیاز 14 از 20» دانست.
مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین کرمانشاه در پایان به شرایط اختصاصی شرکت‌کنندگان در دوره داوری صوت و لحن از جمله قبولی در آزمون کتبی و شفاهی شامل آزمون کتبی کتاب هنر تلاوت، کسب امتیاز 70 از 100 در آزمون شفاهی قرائت تحقیق و مفاهیم مجلدات 1 تا 6 و کسب حداقل امتیاز 14 از 20 اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha