رتبه هجدهم لرستان از نظر آمار طلاق
کد خبر: 3764630
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

رتبه هجدهم لرستان از نظر آمار طلاق

گروه اجتماعی ـ معاون پیشگیری سازمان بهزیستی لرستان با اشاره به رتبه هجدهم لرستان از نظر آمار طلاق و این‌که در حال بررسی نقش مراکز مشاوره تخصصی خانواده در کاهش طلاق هستیم، گفت: اکثر طلاق‌های توافقی را به سازمان بهزیستی استان ارجاع می‌دهند و این زوجینی هستند که آخر خطی بوده و مصمم هستند طلاق بگیرند.

ب

به گزارش ایکنا از لرستان، ابتسام داشی، معاون پیشگیری سازمان بهزیستی لرستان امروز شنبه، 26 آبان در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمار ده هزار و 391 مورد ازدواج و هزار و 765 مورد طلاق طی شش ماهه اول سال گذشته، گفت: در شش ماهه اول امسال میزان ازدواج 9 هزار و 619 مورد، طلاق هزار و 712 مورد بوده که این آمار کاهش طلاق در این مدت را نشان می‌دهد البته در این برهه زمانی نیز ازدواج کاهش یافته است.
وی با اشاره به رتبه هجدهم لرستان از نظر آمار طلاق و این‌که در حال بررسی نقش مراکز مشاوره تخصصی خانواده در کاهش طلاق هستیم، اضافه کرد: اکثر طلاق‌های توافقی را به سازمان بهزیستی استان ارجاع می‎دهند و این زوجینی هستند که آخر خطی بوده و مصمم هستند طلاق بگیرند.
داشی ادامه داد: آمار طلاق ثبت شده در سازمان بهزیستی استان نشان می‌دهد که 21 درصد از متقاضیان که به بهزیستی برای طلاق توافقی مراجعه می‌کنند ختم به سازش می‌شود.
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی لرستان یادآور شد: با انسجام‌بخشی کار یعنی ارجاع دادگستری به مراکز کاهش طلاق و مراکز مشاوره تخصصی بهزیستی، انجام سازش‌های 21 درصدی جای خرسندی دارد و نشان می‌دهد که انجام ارائه خدمات مشاوره با انسجام و نظم بیشتری بوده است.

انتهای پیام

captcha