زنگ انتظار در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته شد
کد خبر: 3764649
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

زنگ انتظار در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته شد

گروه فرهنگی ـ همزمان با سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) زنگ انتظار با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در مدارس چهارمحال و بختیاری و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه علامه امینی شهرکرد نواخته شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، زنگ آغاز امامت امام زمان(عج) صبح امروز، ۲۶ آبان‌ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، جمعی از مسئولان استان و دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه علامه امینی شهرکرد نواخته شد.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام، در این آئین یکی از نشانه‌های انتظار را اربعین دانست و گفت: اجتماع اربعین میلیون‌ها شیفته مکتب حسینی با هدف زمینه‌سازی ظهور انجام می‌گیرد تا پرچم ظهور را بلند کنند و یاور مهدی فاطمه (عج) باشند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زائران اربعین پیوند با امام حسین(ع) را پیوند با امام زمان (عج) و ادامه راه حق می‌دانند، تصریح کرد: نه تنها با راهپیمایی بلکه با عمل و رفتار خود باید زمینه ساز ظهور باشیم به نحوی که زائران حسین(ع) عمل می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هر کس از رکاب امام زمان(عج) خارج شود از مسیر راست منحرف می‌شود.
‌نکونام با اشاره به شبهه افکنی‌های دشمن در خصوص فرهنگ انتظار، اظهار کرد: این شبهه افکنی‌ها زیاد شده است تا جامعه از مسیر واقعی خود خارج شود.
وی با بیان اینکه اما ما با استدلال و منطق قوی می‌گوییم که مهدی فاطمه(عج) در قید حیات است و بر همه امور ما نظارت دارد، گفت: بکوشیم تا یک بار دیگر با آرمان‌های نهضت انتظار تجدید بیعت کنیم و با رفتار و گفتار خود در مسیر ظهور حرکت کنیم.
یادآور می‌شود، نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت آخرین ذخیره الهی، حضرت صاحب الامر امام زمان‌(عج) است.
انتهای پیام

captcha