تفکر مهدویت برخلاف همه مکاتب نجات‌بخش بشریت است
کد خبر: 3764669
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
سرلشکر صفوی:

تفکر مهدویت برخلاف همه مکاتب نجات‌بخش بشریت است

گروه سیاست و اقتصاد ــ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در دنیایی آکنده از استکبار و ستمگری، تفکر مهدویت نجات‌بخش بشریت و انسان‌های ستم‌دیده در جهان است. 

تفکر مهدویت برخلاف همه مکاتب نجات‌بخش بشریت استبه گزارش ایکنا، از قم، سرلشکر سیدیحیی صفوی 26 آبان در صبحگاه مشترک هفت هزار نفری نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان قم با عنوان صبحگاه بیعت با امام عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران بیان کرد: نهم ربیع الاول سرآغاز امامت ولی عصر(عج) و بیانگر حضور مقتدرانه و عاشقانه سربازان در بیعت با اوست؛  در دنیایی آکنده از استکبار و ستمگری، تفکر مهدویت نجات‌بخش بشریت و انسان‌های ستمدیده در جهان است. 
وی تصریح کرد: دو سوال اساسی در مقیاس جهانی هم اکنون مطرح است؛ این مسیری که دولت‌ها و ملت‌ها می‌پیمایند چه سرانجامی دارد؟ آیا روندها، رویدادها و راهبردهای جهانی به سمت غلبه ظالمین و مستکبرین بر ملت‌های ضعیف نیست؟. 
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: سوال دوم آن است که چه مکتبی و چه مسیری الهام بخش و نجاتبخش برای بشریت است و راه نجات کجاست و از چه مسیری نجات بشریت می‌گذرد و بشریت چه سرانجامی دارد؟.
وی بیان کرد: آیا این روندی که قدرت‌های زورگوی شرقی و غربی و دولت مستکبر آمریکا و صهیونیست ها و وابستگان به آن ها همواره در پی سرکوب مستضعفین دارند پایان می‌پذیرد؟  آیا جنایت‌های آمریکا و صهیونیست ها و سعودی ها در مناطق مختلف و همچنین جنایات گروه‌های داعش و سایر گروه‌ها که بیش از 8 سال ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم عراق و سوریه را به خاک و خون کشیدند و بلاد مسلمانان را به تلی از خاک تبدیل کردند پایان می‌پذیرد. آیا تا 40 سال آینده این روند ظلم در از بین بردن انسان‌ها در آفریقا و آسیای شرقی و نیجریه که هزاراران نفر را از بین برده‌اند تداوم خواهد داشت؟ .
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: در پاسخ به این سوال باید گفت این ملت‌های ستمدیده هستند که برای احقاق حقوقشان و در دست گرفتن سرنوشت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی شان سرانجام قیام می‌کنند. 
وی عنوان کرد: منبع و منشا بیداری سیاسی انسان ها و بشریت و بیداری سیاسی اسلامی و ملت‌های شرق آسیا همان پیروزی انقلاب اسلامی است که سرآغاز تغییر در سرنوشت است و در این میان موازنه قدرت به نفع ملت های مظلوم چه مسلمان و غیر مسلمان خواهد بود. 
صفوی اظهار کرد: پیروزی انقلاب به رهبری امام و ادامه 28 ساله انقلاب توسط آیت الله خامنه ای نقطه آغاز شکست های آمریکا و صهیونیست در منطقه شرق آسیا و در مقیاس جهانی است.  چه کسی تصور می کرد امام حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کند و با عنایات خداوند هم انقلاب را و هم 8 سال دفاع مقدس را که جبهه ای جهانی مقابل ایران بودند را به پیروزی برساند. 
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی قلب‌های ملت ایران به نور قرآن و عشق و محبت به ولی عصر روشن شد. 
صفوی عنوان کرد: چه کسی 40 سال قبل تصور می‌کرد صهیونیست‌ها امروز به چنین فلاکت و حقارتی بیفتند و کار حزب الله لبنان به جایی برسد که رژیم غاصب صهیونیستی در مرزهای شمالی دیوار بتنی هفت متری در زمین و یک متری تا عمق زمین بکشد تا مبادا مورد تهاجم حزب الله لبنان قرار گیرد. 
وی تصریح کرد: چه کسی تصور می‌کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری و نوار غزه شکل بگیرد و رژیم صهیونیستی را وادار به شکست و استعفای دو تن از وزیرانش کند. 
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: چه کسی فکر می‌کرد پس از سه سال تهاجم وحشیانه سعودی به یمن در نهایت جنگ به دست یمنی‌های مظلوم بیفتد و سعودی را با شکستی مفتضحانه مواجه کند . 
وی بیان کرد: آیا مکتب سرمایه‌داری غرب و فرهنگ لیبرالیسم و فرهنگ‌های شرق نجات‌بخش بشریت است؟ با اطمینان می‌گوییم این مکتب ناب محمدی(ص) است که رهایی‌بخش بشریت بوده و با ظهور منجی عالم بشریت پرچم عدل را در جهان می گستراند.

انتهای پیام 

captcha