عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری؛ از الزامات شکست دشمن
کد خبر: 3764707
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
حجت‌الاسلام فاطمیان:

عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری؛ از الزامات شکست دشمن

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه اقبالیه گفت: عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری از الزامات شکست نهایی دشمن است. شکست قطعی دشمن در اعمال تحریم‌ها مستلزم تلاش بیشتر دولت‌مردان در تحقق اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از فرصت تحریم‌ها برای کاهش وابستگی کشور به نفت و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمیان، امام جمعه اقبالیه قزوین، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) با اشاره به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با مدال‌آوران پاراآسیایی، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند «یکی از مشکلات بزرگ کشور در شرایط کنونی، استفاده نکردن از ظرفیت‌های فراوان ملی همچون ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی، انسانی، منابع زیرزمینی، تجاری و رفت‌وآمدهای بین‌المللی است».
وی ادامه داد: همچنین ایشان خطاب به مدال‌آوران پاراآسیایی فرمودند «کار باارزش شما این بود که نشان دادید اگر ظرفیت‌های مغفول در وجود انسان و یا در کشور به کار انداخته شود، قطعاً زمینه‌ساز پیشرفت و موفقیت‌های بزرگ خواهد بود.....همه‌ ما به‌ویژه جوانان باید از قهرمانی جانبازان و معلولان، درس بگیریم و از ظرفیت‌های پنهان خود استفاده کنیم تا بتوانیم به پیشرفت و سعادت دنیا و آخرت دست بیابیم».
امام جمعه اقبالیه در رابطه با مسائل منطقه‌ای، گفت: پاسخ کوبنده حماس به ماجراجویی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس، سران این رژیم جعلی را وادار به آتش‌بس در این منطقه کرد که این پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت به حساب می‌آید. بخشی از پاسخ رزمندگان مقاومت در این دو روز تنش در غزه و شلیک ۴۶۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی و مورد هدف قرار دادن اتوبوس حامل نظامیان بود که آن‌ها را به وحشت انداخت.
وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا که زمینه‌ساز تغییر تاریخی در نظام مالی جهانی شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه برای چندین دهه، دلار آمریکا بر بازارهای مالی بین‌المللی غالب است اما خروج آمریکا از برجام، کشورهایی مانند روسیه چین، هند و ترکیه را به استفاده از ارزهای محلی خود برای تجارت با ایران تشویق کرده است.
حجت‌الاسلام فاطمیان گفت: عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری از الزامات شکست نهایی دشمن است. شکست قطعی دشمن در اعمال تحریم‌ها مستلزم تلاش بیشتر دولت‌مردان در تحقق اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از فرصت تحریم‌ها برای کاهش وابستگی کشور به نفت و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور است.
ولی عباسی
انتهای پیام

captcha