دستاوردهای فرهنگی انقلاب برای مردم بازگو شوند
کد خبر: 3764710
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

دستاوردهای فرهنگی انقلاب برای مردم بازگو شوند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رشد حضور نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و مساجد و پیوستن جوانان ایرانی به مدافعان حرم، همگی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب هستند که باید برای مردم بازگو شوند.

ناکارآمد نشان دادن نظام؛ از ترفندهای دشمنان انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 26 آبا‌ن‌ماه در در دیدار با دانش‌آموزان خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبرگزاری پانا در استان، گفت: در حال حاضر یکی از ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده از عملیات روانی برای ناکارآمد نشان دادن نظام و ازبین بردن امید بین مردم به خصوص قشر نوجوان و جوان است.

وی اضافه کرد: دشمن 40 سال است که علیه این نظام توطئه می‌کند و امسال به مناسبت چهلمین سال پیرزوی انقلاب این وظیفه اصحاب رسانه است که دستاوردهای نظام در حوزه‌های محتلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، علمی، ورزشی و... را بیان کنند.

‌آل‌هاشم تصریح کرد: رشد حضور نوجوانان و جوانان در نمازجمعه و مساجد و پیوستن جوانان ایرانی به مدافعان حرم، همگی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب هستند که باید برای مردم بازگو شوند و این که در زمان جنگ ما مهمات نداشتیم ولی درحاضر به قدرت برتر موشکی منطقه تبدیل شدهایم و حتی به کشورهای همسایه نیز کمک می‌کنیم.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر علم و فناوری و ثروت به دست آمده از علم و حیله است، که امروز احساس برتری می‌کنند و به قدرت خود می‌نازند و ما اگر بخواهیم به دنیا برتری خود را نشان دهیم باید در تمامی زمینه‌ها، علم خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام

captcha