امیرمحمد اژدری، عضو فعال شورای قرارگاه جهادی امام رضا(ع) درگذشت
کد خبر: 3764770
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

امیرمحمد اژدری، عضو فعال شورای قرارگاه جهادی امام رضا(ع) درگذشت

گروه جامعه ــ امیرمحمد اژدری، عضو فعال شورای قرارگاه جهادی امام رضا(ع) عصر روز گذشته در حالی که در مأموریت جهادی به سر می‌برد طی سانحه‌ای به رحمت خدا رفت.

به گزارش ایکنا،‌ امیرمحمد اژدری که از اعضای شورای قرارگاه جهادی امام رضا (ع) عصر دیروز در حالی که در مأموریت جهادی به سر می‌برد، به همراه قائم مقام قرارگاه جهادی دچار سانحه تصادف شد.  
امیرمحمد اژدری، عضو فعال شورای قرارگاه جهادی امام رضا(ع) درگذشت
وی در این سانحه جان خود را که در راه جهادی و خدمت به مردم به کار بسته بود به حضرت حق تسلیم کرد.  
مسکنی، قائم مقام قرارگاه جهادی نیز دچار آسیب‌دیدگی شده است و در حال معالجه است.
حجت‌الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت امیرمحمد اژدری پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
«یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به مستضعفان و محرومیت‌زدایی بود. این پرچم در سال‌های اخیر به همت دانشجویان مؤمن و انقلابی مجددا برپا شده است.
فعالیت‌های جهادی دانشجویان در مناطق محروم کشور از جمله کارهایی است که آتش به اختیار ‌و بدون چشم‌داشت انجام می‌شود و در حقیقت نشانه امید جوانان به آینده، و گام برداشتن و عمل برای تحقق آرمان‌ها و از بین بردن مشکلات کشور و مردم است. صبح امروز مطلع شدم یکی از دانشجویان فعال در این عرصه، در حین مأموریت جهادی در مسیر بوشهر به عسلویه به لقاءالله پیوسته است.
مرحوم اژدری که ۲۵ ساله و دانشجوی رشته مکانیک بود، نمونه مجاهدت خستگی ناپذیر و معرف حقیقی نسل جوان تربیت شده دوران انقلاب است. فقدان آن عزیز را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم . از درگاه الهی نیز علو درجات را طلب نموده و استدعا دارم که خداوند متعال ایشان را با اولیای مکرمش محشور فرماید.»
همچنین، سردار نعمان غلامی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در پیامی دیگر آورده است:
«انا لله و انا الیه راجعون
انتشار خبر عروج ملکوتی و شهادت‌گونه جهادگر بسیجی مهندس امیرمحمد اژدری یاد و خاطره پرواز کبوتران خونین بال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم را در اذهان تداعی کرد.
بی شک مجاهدت‌های خالصانه آن جهادگر خستگی ناپذیر همان عمل به وظیفه سنگین ادامه راه شهیدان و اطاعت از ولایت فقیه در ارائه خدمت بی منت به صاحبان اصلی و ولی نعمتان انقلاب است که او برای رسیدن به آن سر از پای نمی‌شناخت و عمر کوتاه اما پر برکت خود را وقف و فدای این راه کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه جهادگران شهید، عروج ملکوتی جهادگر آسمانی امیرمحمد اژدری را به خانواده آن مجاهد سفر کرده و جامعه جهادگر کشور خصوصا همسنگران ایشان در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند بزرگ برای آن یاور محرومان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»
 امیرمحمد اژدری، ﺍﺯ جهادگران ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ و عضو شورای قرارگاه امام رضا (ع ) بود که روز گذشته حین خدمت‌رسانی و مجاهدت در منطقه پارسیان از توابع عسلویه بر اثر سانحه رانندگی به دیدار حق شتافت.
یادآوری می‌شود، مراسم تشییع این جهادگر دانشجو، فردا 27 آبان‌ماه ساعت 9 صبح از حسینیه شماره 2 جماران برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha