توزیع 80 درصدی بلیط‌های جشنواره تئاتر کودک در حاشیه شهر همدان
کد خبر: 3764782
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

توزیع 80 درصدی بلیط‌های جشنواره تئاتر کودک در حاشیه شهر همدان

گروه فرهنگی - معاون سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توانسته سطح آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری را در استان کاهش دهد.

توزیع 80 درصدی بلیط‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در حاشیه شهر همددان

به گزارش ایکنا از همدان، هادی فیض منش، معاون سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان همدان، شنبه، 26 آبان ماه در نشست خبری خود عنوان کرد: بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شرایطی برگزار می‌شود که کشور دارای شرایط خاص است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ کشور درخواست حضور در جشنواره را داشته‌اند افزود: همدان امسال میزبان ۲ رویداد مهم ۲۰۱۸ جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

فیض منش اضافه کرد: تئاتر کودک و نوجوان در حال یافتن جایگاه اصلی خود در حوزه فرهنگ و هنر است همزمان با این رخداد مهم جشن ۱۰۰ سالگی تئاتر برگزار می‌شود.

 

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عاملی مهم در کاهش  سطح آسیب‌های اجتماعی 

معاون سینمایی ارشاد همدان با بیان اینکه ۲۰ کمیته برای این جشنواره پیش بینی شده است بیان کرد: ۲۸ آبان ۳ برنامه مهم قبل از اجرای جشنواره برگزار خواهد شدکه از این میان می‌توان به رونمایی از المان تندیس جشنواره در محوطه تالار فجر در روز دوشنبه ۲۸ آبان در ساعت ۱۴ اشاره کرد.

وی ادامه داد: برنامه شادپیمایی از پیاده راه بوعلی به میدان امام با حضور کودکان شاد همدانی از دیگر برنامه‌های روز ۲۸ آبان است؛ رونمایی از سن سیار نمایش برای نخستین بار در پیاده راه بوعلی و ...

فیض منش ابراز کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توانسته سطح آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری را در استان کاهش دهد و کودکان همدان را شادتر کرده است و موجب ارتباط بیشتر مردم با سالن‌های نمایش شده است.

معاون سینمایی ارشاد استان گفت: در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاترکودک و نوجوان استان همدان با شعار «حقوق اجتماعی کودک،حقوق شهروندی» در غالب 62 گروه نمایشی حضور دارند که از این تعداد، 7 گروه متعلق به استان همدان است.

وی با بیان اینکه 12 سالن برای برگزاری  این دور از جشنواره در نظر گرفته شده است افزود : 80 درصد بلیط‌ها در حاشیه شهر توزیع می‌شود، مکان توزیع بلیط در سینما فلسطین و مرکز شهر است، زمان اکران تئاترهای کودک و نوجوان در صبح‌ ویژه دانش آموزان و بعد از ظهر مخصوص خانواده‌ها است.

  انتهای پیام

captcha