تفکر بسیجی استکبار و مخالفان اسلام را تضعیف کرده است
کد خبر: 3764818
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

تفکر بسیجی استکبار و مخالفان اسلام را تضعیف کرده است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز تفکر بسیجی توانسته استکبار و مخالفان اسلام را تضعیف کند و به یک نهاد فرا ملی تبدیل شود.

تفکر بسیجی استکبار و مخالفان اسلام را تضعیف کرده است

به گزارش ایکنا از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز در نشست شورای اداری استان یزد اظهار کرد: خوشبختانه در استان یزد تعامل بسیار خوبی بین ادارات و نهادهای دولتی و نظامی و سپاه وجود دارد.
سردار جمیری ‌با اشاره به اینکه سپاه آمادگی هرگونه همکاری بیشتر با دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف استان را دارد، ‌ادامه داد‌: امروز در تمام اقشار و نهادها، حضور بسیج در بین خواهران و برادران را می‌بینیم و این حضور در تمام عرصه‌ها نمایان است.
وی ادامه داد: بسیج در سازندگی روستاها، کمک به زلزله زده‌ها، رسیدگی به روستاها و مناطق محروم، اقتصاد مقاومتی و بسیاری دیگر از عرصه‌ها فعال است و امروز تلاش می‌کند در بحث بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم نیز نقش خود را ایفا کند.
جمیری با تاکید براینکه بسیج در هر زمانی که مشکلی وجود داشته باشد با تمام توان خود کمک و همیار و همراه دولت‌ها بوده و هست بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان در نقاط ‌مختلف کشور از جمله فعالیت‌های بسیج و سپاه در این حوزه بوده است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: امروز تفکر بسیجی توانسته استکبار و مخالفان اسلام را تضعیف کند و به یک نهاد فرا ملی تبدیل شود.

انتهای پیام

captcha