سقف نیکوکاری بر سر ۱۴۶ مددجوی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3764850
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

سقف نیکوکاری بر سر ۱۴۶ مددجوی خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی - مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۱۴۶ واحد مسکونی روستایی و شهری با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی شش‌ماهه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت خراسان جنوبی احداث شد.

سقف نیکوکاری بر سر ۱۴۶ مددجوی خراسان‌جنوبی

محمود گل‌محمدی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: تأمین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است و مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در طرح رضوان نسبت به ساخت و تعمیر مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت مشارکت کنند.
وی بر بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های مختلف ازجمله بسیج سازندگی، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و مؤسسات خیریه فعال در بخش مسکن تأکید کرد و افزود: با تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف می‌توان خدمات عمرانی مطلوب‌تری را به مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۱۴۶ خانوار تحت حمایت شامل مددجویان روستایی و شهری صاحب‌خانه شدند، تصریح کرد: در این خصوص بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
گل‌محمدی گفت: نیاز عمده مددجویان تحت حمایت در حوزه مسکن تعمیرات است به طوری که در بسیاری از منازل با تعمیرات جزئی یا کلی اعم از ساخت سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، توسعه فضای جانبی و ... می‌توان مددجو را به وضعیت مطلوبی رساند.
وی کمک به تعمیرات کلی و جزئی ۱۴۰۶ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت، شامل تعمیرات داخلی منازل حصارکشی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی مددجویان را از دیگر فعالیت‌های عمرانی این نهاد عنوان کرد و یاداور شدد: از ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

captcha