حضور ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی در نمایشگاه کتاب لرستان
کد خبر: 3764875
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

حضور ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی در نمایشگاه کتاب لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به حضور ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان، گفت: کتاب دریچه‌ای به‌سوی نور است که انسان را از جهل و گمراهی می‌رهاند و مسیر تعالی و کمال الهی را هموار می‌سازد.

حنان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عصر شنبه، بیست و ششم آبان در جریان گشایش دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان در طول پنج سال گذشته تداوم داشته که این نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع فرهنگ و به‌ویژه کتاب است .
وی افزود: در این نمایشگاه ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود استقبال هم‌استانی‌ها از این رویداد همچون سال‌های گذشته چشم‌گیر و گسترده باشد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: کتاب دریچه‌ای به‌سوی نور است که انسان را از جهل و گمراهی می‌رهاند و مسیر تعالی و کمال الهی را هموار می‌سازد .
حجت‌الاسلام حنان ادامه داد: دین مبین اسلام تاکید ویژه‌ای به موضوع کتاب دارد و معجره این دین هم کتاب است که از همین اهمیت نشئت می‌گیرد و در جامعه اسلامی باید کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد .
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) بر موضوع کتاب، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی باید در برنامه فرهنگی کلیه  دستگاه‌های دولتی، ارگان‌ها و نهادها قرار گیرد تا سرانه مطالعه در کشور افزایش یابد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان گفت: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از ٢٦ آبان‌ماه تا یکم آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ١٤ تا ٢١ از این نمایشگاه دیدن نمایند .

انتهای پیام

captcha