اعتیاد؛ جزو پنج آسیب اجتماعی نخست کشور
کد خبر: 3764887
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

اعتیاد؛ جزو پنج آسیب اجتماعی نخست کشور

گروه اجتماعی ـ معاون پرورشی آموزش و پرورش سلماس تصربح کرد: اعتیاد، جزو پنج آسیب اجتماعی نخست کشور است و مقام معظم رهبری نیز شخصاً موضوع آسیب‌های اجتماعی را پیگیری می‌کنند.

لزوم مردمی‌کردن مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در سطح جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، تورج سلاطین‌تمر، معاون پرورشی آموزش و پرورش سلماس‌ عصر دیروز، 26 آبان‌ماه در جلسه کمیته فرهنگ و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران، امنیت را یکپارچه می‌بیند و فرقی ندارد مواد مخدر قرار است در داخل کشور توزیع ‌شود یا به کشورهای خارج ترانزیت ‌شود، لذا در مبارزه با مواد مخدر سعی دارد جان همه جوانان دنیا را نجات دهد.
وی افزود: اعتیاد، جزو پنج آسیب اجتماعی نخست کشور است و مقام معظم رهبری نیز شخصاً موضوع آسیب‌های اجتماعی را پیگیری می‌کنند.
سلاطین‌تمر بیان کرد: علاوه بر اینکه دولت و حاکمیت باید در مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند، مردمی‌شدن این مبارزه نیز بسیار مهم است و خانواده‌ها باید نسبت به اعتیاد و پیامدهای آن حساس باشند و همچنین دستگاه‌های فرهنگی می‌بایست با احساس مسئولیت در امر مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.
وی بر استفاده از ظرفیت رسانه ملی، رسانه‌های جمعی و دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری در حوزه پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد و گفت: فرد معتاد، نه فقط به خودش بلکه به خانواده و جامعه نیز آسیب می‌رساند، لذا توجه به حوزه پیشگیری و افزایش آگاهی مردم نسبت به پیامدهای ناشی از اعتیاد از ضروریات است.
انتهای پیام

captcha