آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای میزبانی از امام زمان(عج)/ دست روی دست نگذاریم
کد خبر: 3764895
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای میزبانی از امام زمان(عج)/ دست روی دست نگذاریم

گروه معارف - مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی گفت: انتظار به معنای این نیست که دست روی دست بگذاریم بلکه منتظران یک وظایفی دارند و باید قبل از ظهور امام زمان(عج)، زیرساخت‌ها را برای میزبانی آماده کنیم.

زیرساخت‌ها را برای میزبانی از امام زمان(عج) آماده کنیم/ امام شناسی مانع گناه است

حجت‌الاسلام محمدرضا خوشخو، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: امروز دنیا، دنیای رسانه است و رسانه‌ها نقش بالایی در جریان انتظار و فرهنگ انتظار دارند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید بخشی از رسالت خود را به بحث امام زمان(عج) اختصاص دهند، افزود: رسانه‌ها باید فرهنگ انتظار را در سطح جامعه ترویج دهند.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی افزود: امام زمان(عج)، امام رحمت و رئوف هستند و باید امام را به گونه‌ای معرفی کنیم که مردم هر لحظه دنبال آن باشند.
خوشخو با بیان اینکه تاکنون آنطور که باید نتوانستیم ویژگی‌ها و خصوصیات امام زمان(عج) را معرفی کنیم، تصریح کرد: انتظار به معنای این نیست که دست روی دست بگذاریم بلکه منتظران یک وظایفی دارند و باید قبل از ظهور امام زمان(عج)، زیرساخت‌ها را برای میزبانی آماده کنیم.
وی ادامه داد: امام زمان(عج) می‌فرمایند که ما شما را فراموش نمی‌کنیم پس شما هم ما را فراموش نکنید؛ لذا نباید امام را فراموش کرد و باید ایشان را ناظر بر اعمال خود بدانیم.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین فواید پرداختن به بحث مهدویت این است که امام زمان(عج) را بشناسیم و به طور قطع اگر امام خود را بشناسیم اینقدر دچار آسیب و گناه نمی‌شویم.
خوشخو اظهار کرد: بنیاد مهدویت از سال 76 با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و به دستور مقام معظم رهبری در تهران و سپس سایر استان‌های کشور راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به برگزاری اجتماع منتظران ظهور، یادآور شد: روز گذشته این اجتماع همزمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha