شرکت ۲۶۰ قرآن‌آموز سیستانی در دوره‌های عمومی قرآن
کد خبر: 3764931
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

شرکت ۲۶۰ قرآن‌آموز سیستانی در دوره‌های عمومی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: دوره‌های عمومی آموزش قرآن کریم ویژه نیمه دوم سال جاری، با حضور ۲۶۰ قرآن‌آموز در مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی منطقه سیستان برگزار می‌شود.

زهرا پودینه خانی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی زابل، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان، گفت: دوره‌های عمومی آموزش قرآن کریم ویژه نیمه دوم سال جاری، با حضور 260 قرآن‌آموز در مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی منطقه سیستان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دوره‌های آموزش حفظ ترتیبی قرآن کریم با حضور 120 نفر برگزار می‌شود؛ سهمیه دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، قرائت سطح یک تا سه قرآن نیز امسال یک‌صد نفر است.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی زابل با اشاره به اینکه خانه‌های قرآن با تلاش و جدیت در نشر معارف قرآنی می‌کوشند و همگام با مؤسسات، مقدمات آموزش قرآن را فراهم می‌کنند، افزود: سهمیه خانه‌های قرآن شهری و روستایی نیز در نیمه دوم سال جاری 40 نفر در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: این دوره‌ها ویژه دختران و پسران 12 سال به بالا و همچنین بانوان بزرگسال است که همراه با برگزاری آزمون بوده و به پذیرفته‌شدگان گواهینامه معتبر از سوی دارالقرآن‌الکریم اعطا می‌شود.
پودینه‌خانی بیان کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته وحدت و دهه فجر، از دیگر برنامه‌های دارالقرآن تبلیغات اسلامی زابل تا پایان سال جاری است.

انتهای پیام

captcha