هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» قزوین در پایان راه
کد خبر: 3764938
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» قزوین در پایان راه

گروه فرهنگی ـ ۱۲۱ اثر از ۴۰ نویسنده به دبیرخانه هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» قزوین رسیده که نفرات برگزیده ۲۸ آبان‌ماه در آئین اختتامیه معرفی می‌شوند.

هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» استان قزوین در پایان راه

مهدی طاهرخانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قزوین، ضمن اشاره به برگزاری آئین اختتامیه هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» این استان خاطرنشان کرد: این برنامه هم‌زمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به موضوعات این جشنواره ابراز کرد: جایزه ادبی «یوسف» استان قزوین که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزارشده است با موضوعات «دفاع مقدس، ایثار و شهادت»، «دفاع از حریم اهل‌بیت»، «مقاومت و بیداری اسلامی» و بخش ویژه «مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر» فراخوان خود را اعلام کرده بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: این جشنواره از دهم تیرماه تا پانزدهم شهریورماه فراخوان ارسال آثار داشت که در این مدت تعداد 121 اثر از 40 نویسنده به دبیرخانه جشنواره رسید.
وی افزود: هیئت‌ داوران پس از برگزاری جلسات متعدد ضمن بررسی و تبادل‌نظر در خصوص آثار رسیده درنهایت داستان‌های برگزیده را به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.
طاهرخانی در پایان گفت: آئین پایانی این جشنواره دوشنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه سال‌جاری ساعت 16 در سالن حافظ حوزه هنری قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha