راه‌های مقابله با تحریم‌ها و ارائه بسته‌های حمایتی مورد بررسی قرار گرفت
کد خبر: 3764957
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
لاریجانی در تشریح جلسه غیر علنی مجلس:

راه‌های مقابله با تحریم‌ها و ارائه بسته‌های حمایتی مورد بررسی قرار گرفت

گروه سیاسی ــ رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیر علنی صبح امروز گفت: در این جلسه با حضور مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی مسئولان دولتی مسئله تحریم‌ها و راه‌های مقابله آن و همچنین بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده برای اقشار مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در نشست علنی امروز، یکشنبه 27 آبان، مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: صبح امروز با مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد تحریم‌ها و راه‌های مقابله با آن‌ها صحبت‌هایی صورت گرفت که جا دارد از مقامات دولتی شرکت کننده در این جلسه و همچنین مسئولان مرکز پژوهش‌ها تشکر صورت گیرد.

وی گفت: در این خصوص مقامات سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی توضیحاتی ارائه کردند و قرار بر این شد که در کمیسیون‌های مربوطه و با حضور بخش‌های مختلف بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد و در یک کمیته مشترک با دولت عملیاتی شود مخصوصا اینکه در بخش‌های مورد نیاز از جمله صنعت، انرژی و کشاورزی و همچنین نیازهای مردم علی‌الخصوص قشر مستضعف مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: در مورد بسته‌های حمایتی که برای بخش‌های مختلف از جمله مردم در نظر گرفته شده نیز صحبت‌هایی صورت گرفته و تمامی شرایط مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha