تقویت بُعد معنوی افراد؛ زمینه‌ساز تربیت خانواده شاد
کد خبر: 3764969
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

تقویت بُعد معنوی افراد؛ زمینه‌ساز تربیت خانواده شاد

گروه فرهنگی ـ مدیر مؤسسه مهد قرآنی استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت همسرداری و فرزندپروری گفت: تقویت بُعد معنوی در بهره‌مندی از خانواده شاد نقش به‌سزایی دارد.

تقویت بعد معنوی افراد، زمینه‌ساز تربیت خانواده شادپرویز حاجی‌حسنی، مدیر مؤسسه مهد قرآنی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های مهارت زندگی یکی از رویکردهای مؤسسه مهد قرآن است تا به برخورداری از یک خانواده سالم و در نتیجه آن جامعه عاری از تنش و آسیب کمک کند.
وی به برنامه برگزاری دوره‌های مهارت همسرداری، فرزندپروری و خانواده شاد اشاره کرد و گفت: طبق تحقیقات خانواده‌هایی که اصول و مبانی دینی و مذهبی در آن‌ها رعایت می‌شود، به آسیب‌های کمتری دچار می‌شوند.
مدیر مؤسسه مهد قرآنی استان زنجان با اشاره به اینکه برای برخورداری از خانواده شاد، شاخص‌هایی مانند توکل به خدا، تقویت بعد معنوی، ایجاد تفاهم و احترام بین اعضا و مواردی از این دست توصیه می‌شود، بیان کرد: نگه داشتن خانواده در حد اعتدال برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مهم است.
وی با اشاره به اینکه برای دوره‌های NLP و مهارت‌های زندگی تا کنون بیش از 40 نفر ثبت‌نام کردند، یادآور شد: این دوره‌ها با حضور اساتیدی از تهران برگزار می‌شود.
حاجی‌حسنی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی را هدف اصلی فعالیت این موسسه خواند و گفت: برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم در راستای  تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در اولویت برنامه‌ها است.
انتهای پیام
captcha