برگزاری محافل قرآنی در شهرهای تلفیقی خراسان رضوی
کد خبر: 3764988
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
همزمان با هفته وحدت صورت می‌گیرد؛

برگزاری محافل قرآنی در شهرهای تلفیقی خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه وحدت محافل قرآنی در شهرستان‌های تلفیقی خراسان رضوی برگزار و از افتخارآفرینان شیعه و سنی تجلیل می‌شود.

برگزاری محافل قرآنی در شهرهای تلفیقی خراسان رضویحجت‌الاسلام حسین نمازی‌فر، مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، عنوان کرد: همزمان با دهه وحدت و سالروز ولادت حضرت رسول(ص) محافل قرآنی در شهرستان‌های تلفیقی خراسان رضوی برگزار و از افتخارآفرینان شیعه و سنی تجلیل می‌شود.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در شهر شهرستان از یک فعال قرآنی شیعه و یک اهل سنت تجلیل می‌شود، اظهار کرد: محافل قرآنی هفته وحدت در خراسان رضوی در شهرستان‌های سرخس، تایباد، تربت جام و خواف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ضمن محافل قرآنی برنامه تواشیح و معرفی استعدادهای قرآنی هر شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: مسجد احناف شهر تایباد میزبان اولین محفل قرآنی هفته وحدت خواهد بود که در روز 28 آبان‌ماه از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

نمازی‌فر با اشاره به محافل قرآنی شهرستان‌های خراسان رضوی در ایام ولادت حضرت رسول(ع) اضافه کرد: روز 30 آبان ماه محفل قرآنی در مسجد حنفیه شهر تربت جام برگزار می‌شود و در همان روز مسجد جامع شهر سنگان از توابع شهرستان خواف میزبان محفلی با برنامه‌های قرآنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در ضمن هر محفل قرآنی از چهره‌های قرآنی هر شهرستان تجلیل خواهد شد، ادامه داد: روز چهارم آذر ماه نیز محفلی قرآنی با حضور قاریان برتر استان و کشور در دارالقرآن بزنگان سرخس به اجرا خواهد رسید.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: برنامه تجلیل از فعالان قرآنی هر شهرستان با هدف تجلیل از افتخارآفرینان قرآنی، مدرسان قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن، مترجمان، هنرمندان، خوشنویسان، و ناشران آثار قرآنی و همچنین خیران و مدیران مؤسسات مردم‌نهاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha