حسام‌الدین آشنا به «این.ج.ا» می‌آید
کد خبر: 3765128
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

حسام‌الدین آشنا به «این.ج.ا» می‌آید

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه «این.ج.ا» شبکه چهار سیما امشب، 27 آبان‌ماه با حضور حسام‌الدین آشنا و فؤاد ایزدی به این سؤال که «آیا میان واقعیت موجود ایران و برداشت جامعه ایرانی شکاف وجود دارد؟»، پاسخ می‌دهد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ فصل تازه برنامه «این.ج.ا» با بررسی موضوع «چالش مدیریت تصویر ملی» آغاز می‌شود و امشب به این سؤال پاسخ می‌دهد که آیا میان واقعیت موجود ایران و برداشت جامعه ایرانی شکاف وجود دارد؟
مسئله اصلی این برنامه بررسی چالش‌هایی است که تصویر ملی مردم از حال و آینده خودشان را تهدید می‌کند. میان واقعیت موجود و برداشت جامعه از واقعیت چه شکافی وجود دارد؟ روایت‌هایی رقیب جمهوری اسلامی چه تصویری از حال و آینده ایران ارائه می‌دهند؟ گروه‌های مرجع در این میان چه نقشی بازی‌ می‌کنند؟ اینها پرسش‌هایی است که در قسمت جدید «این.ج.ا» با حضور حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و فؤاد ایزدی، مدرس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، به بحث گذاشته می‌شود.
 برنامه «اینجا جمهوری اسلامی»، به تهیه‌کنندگی مصطفی پورمحمدی و با اجرای محمد لسانی، در فصل جدید یکشنبه‌ها، ساعت 21 پخش و جمعه‌ها ساعت 17:30 بازپخش خواهد شد.
مینا قنبری
انتهای پیام

captcha