70 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه علمی‌کاربردی صاحب شغل هستند
کد خبر: 3765135
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

70 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه علمی‌کاربردی صاحب شغل هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: 70 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه علمی‌کاربردی صاحب شغل و حرفه هستند و این آمار در میان دانشجویان دانشگاه‌های نظری پایین‌تر است.

70 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه علمی‌کاربردی صاحب شغل هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، میرحسن رسولی‌صدقیانی، رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی آذربایجان‌غربی، عصر امروز، 27 آبان‌ماه، در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه اشتغال، توسعه و کارآفرینی دانشگاه علمی‌کاربردی، بااشاره به اینکه نمایشگاه با‌کیفیت قابل.قبولی برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای مختلفی در این نمایشگاه به‌نمایش گذاشته شد و درواقع نمایش اقتدار دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در اشتغال و کارآفرینی بود.
وی افزود: آشنایی دانشجویان با شیوه‌های نوین کسب‌وکار و شناسایی نیازهای بازار کار از اهداف این نمایشگاه بود که امید است این نمایشگاه توانسته باشد در اشتغال استان موثر باشد.
رسولی‌صدقیانی بابیان اینکه صنعت، مدیریت، کشاورزی و فرهنگ و هنر در استان ما بیشترین آمار اشتغال را به‌خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: هرکدام از این مشاغل به‌ترتیب با 29، 39، 25 و 7 درصد بیشترین سهم اشتغال استان را دارند.
وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه علمی‌کاربردی، نظام آموزشی تلفیقی را داریم و دانشجویان 512 ساعت دروس کارورزی را می‌گذرانند که سبب می‌شود به صورت خلاق، ایده‌پرداز و با تعامل بالا با مشکلات پیرامون بار بیایند، محصولاتی در این نمایشگاه عرضه شده‌بود که از خلاقیت بسیار بالایی برخوردار بودند و ریزه‌کاری‌های هنری و خلاقانه بسیاری به‌کار رفته بود.
رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی آذربایجان‌غربی بابیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت 7 مرکز علمی‌کاربردی از استان برگزار شد، ادامه داد: چهارمین نمایشگاه اشتغال، توسعه و کارآفرینی دانشگاه علمی‌کاربردی در قالب 16 غرفه دایر گردید.
وی یادآور شد: 70 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه علمی‌کاربردی صاحب شغل و حرفه هستند و این آمار در میان دانشجویان دانشگاه‌های نظری پایین است.
انتهای پیام

captcha