اعلام فراخوان هفتمین دوره مسابقات مشکات در استهبان
کد خبر: 3765137
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

اعلام فراخوان هفتمین دوره مسابقات مشکات در استهبان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ فراخوان هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن با عنوان «مشکات» به همت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن با عنوان «مشکات» به صورت کتبی و چهارگزینه‌ای ویژه تمامی گروه سنی بانوان و آقایان در استهبان برگزار می‌شود.
این مسابقات که از سال 93 و با نیمه اول جزء سی‌ام قرآن آغاز شده است، طی این مرحله به تفسیر سوره‌های مبارکه نیمه دوم جزء 28 مشمتمل بر جمعه، منافقون، طلاق، تغابن و تحریم برپا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابه تا 18 بهمن‌ماه فرصت دارند تا در آزمونی که طی 25 بهمن‌ماه در امامزاده پیرمراد(ع) برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.
یادآور می‌شود، تجلیل از شرکت‌کنندگانی که بالای 80 درصد پاسخ صحیح به سؤالات داده‌اند، طی مراسمی، همزمان با تولد حضرت زهرا(س)، هفتم اسفندماه 97 برگزار می‌شود.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره‌‌های 09171306648 یا 53228980 تماس بگیرند. همچنین دبیرخانه شورای عالی قرآن در استهبان، مؤسسه فرهنگی دارالقرآن امامزاده پیرمراد(ع)، دارالقرآن امام علی(ع) آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حوزه بسیج فاطمه‌الزهرا(س) و سیدالشهدا(س) و مؤسسه بیت‌الاحزان به پذیرش علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقه اقدام می‌کنند.
انتهای پیام

captcha